|
|
|
|---|---|
|
På min 540 är det nån som har tyckt att det var jävligt coolt med utblås på båda sidor. Sen den jag köpte den av tyckte inte att det va lika coolt så han hade plocka bort dem. Detta har lett till att jag har ett inte så kosmetiskt hål i den nedersta listen på stötfångaren där bonus utblåset satt. Har sökt på det men fattar fortfarande inte =( 1. Kan man byta endast den nedersta listen/spoilern eller måste man byta hela stötfångarpaketet? 2. Hur hillbilly e det att ha utblås på båda sidor i värsta fall? Jävligt illa va ? | |
|
Hela stötfångaren är i ett stycke. Jag känner en som byggde dubbla utblås, vart helt ok fkt. |
|
|
Ok tack för svaret. Vetefan om jag vill ha dubbla utblås dock känns inte helt ok. Sjukt segt att man måste byta hela stötfångarn finns det ingen annat sätt ? Typ skära av en annan nederkant och limma eller nåt ? =) |
|
|
En begagnad stöt är ju inte direkt dyr, det är väl färgen som kostar en slant isåfall. Jag skulle avråda från att kapa och limma :P |
|
| Det du skulle kunna göra kom jag på är att plastsvetsa dit en bit i hålet, slipa jämt och sen lacka nedre delen med mattsvart färg på burk. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.