|
|
|
|---|---|
|
hej! jag undrar om jag får sätta el fönster hissar till min compact som taget av en sedan 3-serian bmw ?? BMW i topen alltud | |
| Kan du ta det igen? Jag förstår inte vad du skrivit.. | |
|
jag har en Compact som har en trasig el hissar på vänster sida då jag frågade om det går och sätta en hissar från en sedan bil (bigagnad)?? jag har hittat några via laga.se men jag är inte säker att de passar varandra (compact hissar och sedan) BMW i topen alltud |
|
| Är det elmotorn som är trasig eller hissanordningen? | |
|
ingen fel på elmotor hiss arm har vänd sig på något sät men det går inte o fixa, måst bytas mot någon annan. BMW i topen alltud |
|
| har du såna utan komfortautomatik så har jag ett par liggande hemma | |
|
vad är komfortautomatik? mina hissar är elhissar men det någon har hänt då de har vända sig kraftig och det går inte och sätta de till backa jag har sökt nätet och hittat information att det finns ingen skinad mellan sedan hissar och compact hissar men cap har inte samma hissar, om du har någon vänster fram elhiss utan motor då jag är väll intreserat av detta. BMW i topen alltud |
|
| har du inte komfortautomatik så har du bara två sladdar till elhissen, har du däremot det så är det fler sladdar | |
|
jag har två kontaktor som sittar på motor. BMW i topen alltud |
|
| okej, då har jag så det passar, de har suttit i en sedan förut | |
|
bra, jag undrar hur får jag se den, bor du långet från göteborg va? BMW i topen alltud |
|
|
Nej, de finns i Västerås, men de kan skickas. Länk |
|
|
jag har kollat om du ska skicka de och det kan kosta 200:- bara frakt på en av de, men jag kan köpa de härfrån på (250kr - 300kr) inkel motor. BMW i topen alltud |
|
| det är myket billigare att skicka med bussgods än med posten | |
|
jag kan inte kör in i göteborg centrum eftersom jag har dubdäck på bilen:-(. men skroten är 2 kl från mitt hus. stor tack i alla fall BMW i topen alltud |
|
| Of topic: Får man inte köra med dubbdäck i Göteborg? | |
|
nej, inte i centrum, böter 800 kr per dubdäck. BMW i topen alltud |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.