|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt ett 328i emblem som jag tänkte sätta på min 316.. =) Nejdå, nog är det en 328 och jag undrar om någon har en 3-serie touring med emblemet på som kan säga mig vilka mått det är från kanterna eller baklykta så jag får det på rätt ställe. Det ser så billigt ut när det inte sitter där det ska. Kartoffeln und sauerkraut - Jawohl! | |
|
Varför emblem? Jag tycker det är klart snyggast och cleanast utan emblem, dock är ju smaken som bekant som baken.. www.malte-racing.com |
|
|
Jag tycker det är snyggt. Till skillnd från ögonlock o annat snafs. Kartoffeln und sauerkraut - Jawohl! |
|
|
Iofs så är det ju skönt att inte alla tycker lika för det vore ju så där måttligt skoj om alla bilar såg likadana ut, eller hur. Coolt vore det dock att sätta 316-emblem på din 328. Dekaltrimma åt fel håll liksom, som den Audi S8 jag såg för ett tag sen med 1,9 TDi-emblem på, riktigt coolt! www.malte-racing.com |
|
|
mageng: Surfa in på Länk //Palle |
|
|
Ok, tack för tipsen. Palle: jag antar att du inte har emblemet kvar? 316/328.. avgasrören avslöjar ju lite vilken spis man har. Är det nån som har måtten??? Kartoffeln und sauerkraut - Jawohl! |
|
|
Länk Mvh |
|
|
Tack för det, Johan. Jag vet dock inte om det är samma mått på e46 sedan/coupé som e36 touring. Kartoffeln und sauerkraut - Jawohl! |
|
|
mageng: Jag har varit lite velig ang om emblem skall vara av eller på, men har bestämt att det får vara på. Såg att du är från Helsingborg, vilken färg? Det går ju inte så många E-36 touring här... //Palle |
|
|
Den är montrealblå med 16" bmw-dubbeleker. Blått skinn =) Hörrödu, Palle! Om du har emblemet kvar kan du väl ta nåra mått??? Kartoffeln und sauerkraut - Jawohl! |
|
|
mageng: You got mail! //Palle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.