|
|
|
|---|---|
|
Hej jag undrar hur man ska dra kablarna som går från telefonmodulen i skuffen på en touring fram till mittkonssolen tacksamt för all hjälp. MVH Fonzi | |
|
Hej, Dra dem jämte kardantunneln under mattan, under baksätet går du åt höger för att göra sällskap med resterande kabelstam. /Andy |
|
|
Ok har jag har kollat men det ser väldigt tajt ut måste man demontera hela baksätet i så fall hur? MVH Fonzi |
|
|
Har du fast eller fällbart säte? /Andy |
|
|
Fällbart |
|
|
Ok, då behöver du bara rycka sittdynan rakt upp samt lossa högra sido panelen på baksätet. Sen kommer du åt genomföringen. /Andy |
|
|
Dra ut den i vecken under framstolen, sedan ut i tröskeln och genom genomföringen i baksätet. Det räcker att du lyfter ut sitsen i bak, däremot får du nog ta ut framstolen, men det måste även om du ska dra under mattan vid kardan, mattan sitter som berget :) |
|
|
Hmmmm, kunde svära på att genomföringen satt såpass högt upp att man ej kom åt den utan att ta bort sidopanelen på det fällbara sätet, men man lär sålänge man lever :) /Andy |
|
|
Man kommer åt den, men skruven till sidostödet måste lossas så man får bort tröskellisten. Överraskningarna med hur jävligt allt sitter fast överlåter jag till TS att märka själv :) |
|
|
Ok ska kolla och försöka fixa med dettai helgen tusen tack för tipsen. MVH Fonzi |
|
|
Tråd lyft har gått och skaffat mig beg armstöd med inbyggt sladdlös mobil,då jag inte gillar sladd telefonen men nu när jag har läst era inlägg blev jag lite skraj på att det skulle vara så mycket jobb på att byta den..Jag gissar på att man inte kan använda sina beffintliga kablar/enhet som redan finns i bilen..Och då måste allt göras om HMMm..Eller kan man använda enhet/kablar som redan finns? mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.