|
|
|
|---|---|
|
Var hittar jag detta till bäst pris? Har hittat för ca 630 euro i tyskland! problemet är att dessa handlare inte svarar på mail... mvh | |
|
Hej Denna firma Länk har bra priser ca 140 euro st bak och 180 euro st frampå det du söker men lev tiden kan vara lite lång men som sagt vintern är lång. /Per |
|
|
Har du handlat av dem? Dom är en utav dom som inte svarar på mail=( |
|
|
Har du kollat med www.forza.se |
|
|
Ja jag har handlat där och känner fler som gjort det. Forsa säljer dessa dämpare till minst 1000:- mer per st. /Per |
|
|
Ok gytt, Vad snackar vi för leveranstider ungefär? Forza är inget alternativ. |
|
|
kortaste lev tiden var tre veckor och den längsta 13 veckor men det viktigaste var ju att det blev leverans. /Per |
|
|
hmm, 13 veckor känns inte bra.. Får man något leveransdatum vid beställning? |
|
| 13 veckor! Underkänt, enligt min uppfattning. | |
|
5 dagar lev på den senaste orden jag gjorde; Länk |
|
|
AndersK: Tack för länken. Blir nog att lägga en beställning där |
|
|
Det var jag som fick vänta 13 veckor på mina Bilstein B6, kände mig helblåst och fick inga svar på mailen jag skickade. Till slut dök prylarna upp. Känns inte helt seriöst. /AGW |
|
| Hur löser man det med nivåregleringen då? | |
|
Nivea, menar du EDC? /AGW |
|
|
Vad menar du med nivåreglering? kan du möjligen mena EDC, i sådana fall blir det att plocka bort denna funktion. /Per |
|
|
Fredrik, liten offtopicfråga: Vad tvättar du hjulhusen med och hur?? blev så riktigt snyggt. Mvh Jonas B. |
|
|
3 veckors leveranstid är det från carparts24, Det får jag leva med. Brynet: Avfettning och diskborste, inga hemligheter eller mirakelmedel=) |
|
| Ja precis, det är EDC jag menar. Hur plockar man bort dom, det blir inga felmeddelanden? | |
|
Jag plockade bort mina och fick inga felmeddelanden. Det sitter en kopplingsbox vid varje hjulhus där du kan koppla loss EDCkontakten när du tar bort dämparen. Jag hade hört innan att EDCknappens gröna lampa indikerade att någon EDC funktionskontroll gjorts av systemet och att allt fungerade. I mitt fall lyser det fortfarande grönt utan EDCdämpare i bilen. /AGW |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.