|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ok , jag tror jag hänger med nu ! "äntligen" Men vart får jag tag i mätaren då , den där finska sidan förstod man ju inget av ! vad heter det ? Manometer , Tryckgivare , Bränsletrycksmätare ?! /Mvh Göran |
|
|
Glöm den där dumma frågan , finns ju fan på mitt jobb ! det är så här jag ska göra med andra ord ! Länk /Mvh Göran |
|
|
Vill du ha en bränsletrycksmätare inne i kupén? isf är det bäst att köpa en bränsletrycksmätarsats. Ingår tryckgivare, (omvandlar trycket till elektrisk signal), mätare som du sätter inne i bilen, samt allt "lull-lull". En manometer är en tryckmätare som reagerar direkt på tryck som kopplas in i den. Man måste alltså koppla in den på, eller i anslutning till, tryckledningen så att mediet (här=bensin) kommer i kontakt med den. Förr (finns kanske även nu) såg jag flera bilar som hade bensinledning draget ända in till instrumentpanelen för att kunna ha givare i kupén. Rekommenderas inte! blir lätt läckage, eller doft. "To say no to BMW, is to say no to life." |
|
|
man kanske skulle köpa en sån , för jag har mitt på instrumentbrädan 4 små skruvar vilket är väldigt fult , tar jag bort dom ser det ju knappast bättre ut , så man kanske ska peta dit en mätare då ! dock så hamnar den lite konstigt till , dvs i mitten men jajja ! /Mvh Göran |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.