|
|
|
|---|---|
|
Har kopplat min iPhone till USB-uttaget i min BMW X1 men får det inte att fungera med min ljudanläggning, Harmon Kardon. Hur gör man? Måste man ha en speciell kabel, ser att BMW säljer en kabel med både USB och ljudanslutning. | |
|
ja, du behöver bmw´s kabel, eller motsvarande. // Mvh Andreas |
|
|
Tack för svaret. Får åka och köpa en på måndag. |
|
| TS: Vilket felmeddelande fick du upp i bilen med bara USB-kabel? Jag provade samma sak igår på min BMW 135 -08 och fick upp "USB-device not recognized". Men jag tycker det är märkligt felmeddelande ifall det nu ska fungera med USB + coax kabel. Den borde ju rimligtvis känna igen den men ev. då inte kunna spela upp musik | |
| Agathorn: När du ansluter något till USB-porten antar huvudenheten att det är en masslagringsenhet, dvs. att huvudenheten själv kan bläddra bland innehållet vilket inte går på en iPhone. Problemet ligger inte i bilen utan i Apples produkter därav att du behöver adaptern som BMW säljer. | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
För "en miljaaaaard" ;) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.