|
|
|
|---|---|
|
hej! Har läst några trådar här angående bilimport.se och konstiga fiffel. Men dom trådarna är gamla och han kanske har en mera "seriös firma nu" Nån här som anlitat honom att importera bil? Nån som vet hur det är med den dära firman nu? För när jag snackade med honom lät det seriöst och troget. Vill helst inte importera bil så blir jag blåst eller liknande. Kostade runt 22 000 för han att fixa rubbet med att få hem bilen. Är det priset rimligt? Nån som kanske har tips på nån annan importfirma. Kom med tips!! | |
| Här är en mycket seriös firma har själv handlat där men varför inte importera själv.. Länk | |
|
Tack så mycket! :D! Nja du, är inte kunnig alls om import så skulle kännas skönt om nån kunde göra det åt en;) så kanske man lär sig lite så kan man importera sen helt själv;) |
|
| Är det någon som anlitat något importföretag nyligen? Vilket, funkade det bra? Hur mkt tar de att ta in en bil inkl. allt? | |
|
Om de (eller rättare sagt du, med tanke på länken i din profil) nu är så seriösa, varför visar de inte registreringsnummer på bilarna de har i lager? ------- //Lövet |
|
deamon |
ganska vanligt att man väljer och ge registrering nummer till kunder på telefon eller mail då vet man ju att kunden är seriös eller hur ? sen är det inte mitt företag utan jag är sponsrad av de , ha en fortsatt bra dag |
|
Det är INTE vanligt att en bilhandlare beter sig på det sättet om de inte vill dölja historiken på sina bilar. ------- //Lövet |
|
deamon |
vad är det man ska dölja ? du kansche vet mer änn mig =) den som vill köpa en bil kan alltid ringa till den firma bilen finns på och få ett regnummer allternativ chassinummer så kan vederbörande kolla upp den , sen att importfirmor tar bilder utan regnummer kan ju bero på att bilderna tas innan de är inreggade , men men alla tycker vi olika |
deamon |
Andreas , varför döljer du regnummrerna på dina bilar på din garaget sida =) för att dölja information ? =) sluta med det här tramset , Mannion frågade om råd så om du har råd och ge så varsågod smutsa inte ner tråden tack |
|
De bilarna är inte till salu. Om du inte förstår skillnaden så ska du inte hålla på med bilhandel. ------- //Lövet |
|
| En seriös bilhandlare döljer aldrig registreringsnumret på sina bilar!! Jag skulle inte bemöda mig att ringa det samtalet som krävs. | |
| Deamon, en dålig liknelse som inte direkt gav stöd åt din sak. Snarare tvärtom... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.