AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
3.131

Eftermarknads nackstöd med inbyggd DVD, någon som vågat?

St
1.400
Stenback
M3 E92 6MT
318d F34 6MT
320i E91 6MT
320d E91

Tesla Model Y Performance

Det har dykt upp ett antal varianter på icke-OEM nackstöd med inbyggd DVD. Ibland är det även en enklare form av spelkonsoll inkluderad. Priserna är klart attraktiva men hur ser det ut när det väl är monterat i bilen?

Jag förstår givetvis att det inte kommer se ut som original men i dagsläget har jag två lösa skärmar fastspända med remmar runt nackstöden, vilket heller inte är snyggt.

Import Service säljer dessa: Länk
Går man på funktion före form så passar de mina behov alldeles utmärkt.

Schmiedmann sålde i alla fall tidigare en variant där kablaget var draget genom ett av "rören", jag kan dock inte hitta dessa längre till X3.

Med tanke på hur många som satsat på kina-navi till E46 och E39 så borde det finnas en del sådana här monterade också. Varifrån köpte ni och blev ni nöjda?

//Stenback
Visa användare
30
kaZmur
330i Touring -02
2500kr inkl frakt för 2st:

Länk
Skulle helt klart rekomendera dig att googla lite mer på importservice.nu innan du beställer därifrån....de har inte det bästa ryckte.

Då är det bättre att importera själv och köpa ifrån ebay eller något liknande eller köpa från ett mer seriöst registrerat företag i sverige så att du får garanti och allt annat om det skulle strula.
pa
90
patbon
BMW 530 2001
BMW M5 2002
Länk
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
patbon: Vad har bromsskivor med nackstöd att göra?
St
1.400
Stenback
M3 E92 6MT
318d F34 6MT
320i E91 6MT
320d E91

Tesla Model Y Performance

heddan99: Tänkte ändå beställa via Ebay men det hade varit intressant att höra hur de upplevs irl.

Nu lutar det ändå åt att beställa en takmonterad enhet i stället, svårt att få OEM-look med nackstöden om det inte ska kosta multum och en takmonterad känns praktisk, i alla fall om det går att rotera skärmen 360 grader (dvs fungerar även för en bakåtvänd barnstol i framsätet).

//Stenback
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.