|
|
|
|---|---|
|
Länk Har ev. en bytesaffär på G. Vad skall man uppmärksamma och hur mycket kan man sälja den för vi snabb affär? Mvh Marin | |
|
Oj, kolla bara så det inte är den bilen från USA som var bombad och mätarställd. Diskuteras i tråden här på M3 avd. Fanns i Uppsala sedan i Gbg. Om inte det är den, vet jag inte hur mkt vid snabb affär den kan gå för.. Allt beroende på pris och rätt köpare, men det kommer alltid finns folk som köper Billigt! |
|
|
Det är inte den som är från USA - men den diskuteras ändå i en annan tråd (som jag inte kan hitta bara för det) Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Ok, det var bra det: mistafrizz Allt beroende på pris och rätt köpare, men det kommer alltid finns folk som köper Billigt! |
|
|
mistafrizz: Var det denna tråd du såg Länk Även den skapad av Marin... Eller var det en annan tråd med skräckläsning? |
|
|
Jag fick dålig respons på "värderingsavdelningen" så jag gjorde ett försök på M3 avdelningen. Lite bättre respons, men ja är ändå lite besviken. Om det blir en bytesaffär, får jag köpa den för 140'. Är det är bra pris? Mvh MArin |
|
|
Det är ett absolut bra pris men räkna inte med att den blir lättsåld ändå. Färgkombon är inte att leka med. ------- //Lövet |
|
| Det krävs nog att du får tag i endera nån som är färgblind eller nån med dålig smak för att den bilen ska vara säljbar till ett vettigt pris. Är nog ytterst få personer som skulle trivas med den hemska inredningen, speciellt inte ihop med en utvändig färg som troligtvis lockar ett begränsat antal köpare. | |
|
Då är det nog bara jag so har dålig smak. Gillar färgen MvH Bmw 4-ever |
|
| För 140 lax kan jag lära mig att tycka om färgen, både lacken och på inredningen ;-) | |
| Då är det väl inga problem, bara att byta om bilen är schysst för övrigt. Jag fick intrycket att du bara skulle byta in den och sälja iväg den snabbt. Färgen på utsidan skulle jag personligen inte ha problem med men insidan, nej aldrig... | |
| Tycker också att lacken är rätt snygg, hade lätt kunnat tänka mig en m3 med den färgen... | |
|
Utsidan, tja kanske, men skinnet i kombination med den lacken är bara för mycket Men gillar du det själv, go for it ------- //Lövet |
|
|
Gillar färgen och skinnet! Utmärkt Combo. Varför köra TIAG/BLK. När man kan köra PY/KIWI |
|
|
PY med svart eller grå inredning - javisst Svart med Kiwi - javisst Men tårta på tårta blir lite mycket. Utseende är dock en smakfråga, men ingen ska inbilla sig att kombon blir lättsåld i efterhand. ------- //Lövet |
|
| Sant, men "hands up" för det unika... | |
|
när jag köpte min phoenixgula så ville jag verkligen ha den färgen men inte med kiwiskinnet tror att det blir lite svårsålt med kiwiskinnet den dagen du ska sälja men det finns ju alltid beg inredning att köpa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.