|
|
|
|---|---|
|
hej! kom att tänka på en sak jag alltid undrat men glömt bort att fråga varje gång! när man byter från mk2 tex i min e38 740i 00a till en mk3 el i mitt fal mk4dvd så flyttar man ju gps kabeln från mottagaren direkt in i navigatorn istället! min fråga är: i den dosan som sitter kvar där gps kabeln satt innan så sitter det ju ettt inkopplat kontaktstycke kvar i dosan! ska den kontakten fortsätta att vara ansluten el ska man koppla ur den??? tacksam för svar | |
|
Den kan du koppla ur.. Den fyller ingen funktion längre.. Du kan ju försöka sälja den, kanske någon som behöver en.. =) |
|
|
Lyfter tråden igen.. Undrar om man nu har mk2 och vill byta till mk3 cd enheten då måste man alltså flytta på kablar rätt?alltså gps mottagaren är sepperat på mk2 och inbyggt på mk3 rätt? Går det då bara att koppla in gps mottagaren till mk3 enhetens bak sida? Tacksam för svar mvh |
|
|
Du flyttar antennkabeln från Mk2:enhetens GPS-modul till MK3:enheten som har inbyggd GPS och kopplar ur den nu överflödiga GPS-modulen från MK2. |
|
|
Okey sitter allt detta i skuffen eller måste man dra kablar från fram sidan? mvh |
|
|
Antennkabeln på kombin ska flyttas från framför reservdäcket till innanför vänster bakflygel vilket jag TROR kan bli problem. På sedan sitter allt innanför vänster bakflygel så där vet jag att det inte är problem. |
|
| Okey det är M5an Det gäller alltså blir enkelt..Tack för tipset | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.