AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.992

Bedrägeriförsök eller? E36 328

B2
178
B2L
E30 318 Cabrio -92
Alfa Romeo GTV 3,0
Är det någon som käner till denna e36 328 reg.nr FKY998? Finns på blocket i malmö. Enligt säljaren har han köpt den till sin son som dock vill ha en annan bil, hmm. Säljaren heter Lasse, förhoppningsvis inte Bessik, oregistrerat mobil nr. kunde inte avgöra om han talade med brytning.
Mailkontakt sker från danne68@hotmail.se
Bilen är registrerad på Jonas Wirstam, malmö.
Vad i helvete? Ska man sky den bilen som elden eller?
Är jag överdrivet nojjig? Snabba svar uppskattas.
Du kan ju prova att ringa Jonas Wirstam och kolla om allt är som det ska!? Sen är det ju ägaren till bilen som ska kunna styrka sin identitet när affären görs! Gör inte affär med någon som inte står som ägare!!

Lycka till!!
B2
178
B2L
E30 318 Cabrio -92
Alfa Romeo GTV 3,0
Hittar bara en Anders W i Malmö på hitta, en Jonas W f. 1991 som sitter i styrelsen för ett bolag i Malmö, olaget finns på eniro. Fick en magkänsla vid kontakt med säljaren, det är därför jag blev fundersam ang. bilen. Tänker definitivt inte göra affär med någon som inte står som ägare.
B2
178
B2L
E30 318 Cabrio -92
Alfa Romeo GTV 3,0
Ajajaj! Talade med registrerade ägaren i Malmö och han hade sålt bilen utan att göra ägarbyte ( varför man nu gör det ) till... Hör och häpna: Lasse Bessik! Fan ta mig, jag kände i magen att det var något lurt med detta! Det blir ingen affär där inte.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Hoppas att ägaren tar tillbaka sin bil snabbt som f-n, för det dröjer nog inte länge innan LB sålt den bilen - och då kan ögaren glömma bil och pengar.
B2
178
B2L
E30 318 Cabrio -92
Alfa Romeo GTV 3,0
Har kontaktat polisen och meddelat att Bessik är i faren igen. Dock kan de inte engagera sig då säljaren inte anmält något, än. Är väl bara en tidsfråga tyvärr.
Djuro
Annonsen:

Länk
N.
114
N.Eklund
E36 325 -94
E36 320 -93
Räckte bara att läsa annonsen så insåg man att det var nå skumt! Är det en fifflare den där lasse eller?
B2
178
B2L
E30 318 Cabrio -92
Alfa Romeo GTV 3,0
Testa att googla eller söka här på ap på Lars / Lasse Bessik. Sen har man att läsa ett tag.
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Det bästa vore väl om den riktiga ägaren hämtade hem bilen omgående? Kan inte ni som har ägarens uppgifter säga åt honom att hämta bilen?
Håller med mistafrizz om att ägaren bör kontaktas omgående, troligtvis vet han inget om Lasse... Skulle inte förvåna mig om ägaren lämnat bilen och regbevis till Lasse.. Nu gäller det för ägaren att hämta bilen och regbeviset fort som f**.....

B2L: Kan inte du som pratat med ägaren ringa honom pronto?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.