|
|
|
|---|---|
|
Hej! Ska montera tillbaka mätarhuset i bilen men vet inte vilka skruvar som ska sitta vart. Då förra ägaren tog ur mätarhuset och jag glömde bort vad han sa om var dom ska sitta. Har 4st svarta varav 2st av dom svarta är lite större och grövre medan dom andra 2st är mindre och smalare. Sen har jag 2st med en skalle för en plattmejsel som har dubbel brickor och också är lite grövre, dom runda silvriga vet jag vart dom ska sitta. Någon som vet vilka jag menar och kan hjälpa mig? Annars kan jag ta bild på dom och lägga upp. | |
![]() 13.405 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Jo, skrev ned lite instruktioner när jag monterade tillbaka mitt instrumenthus i min 323i E30, började inse att det började bli lite väl många skruvar att hålla reda på :-) Steg-För-Steg För Återmontering 1 Sätt i instrumenthuset (glöm inte den ensamma brun/röd kabel till den gröna kontakten) 2 Skruva fast två korta konade svarta skruvar i öronen på instrumenthuset (finns totalt fyra sådana skruvar) 3 Sätt dit yttre plastramen 4 Skruva fast de två sista korta konade svara skruvar i överkanten av ramen 5 Skruva fast två korta konade silvriga skruvar i nederkanten av ramen (som är konad vid dessa skruvhål) 6 Skruva fast två långa platta skruvar i ytterkanten av ramen |
| Tack för hjälpen, funkade perfekt! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.