|
|
|
|---|---|
|
Kanske lite utanför ämnet men vi skulle behöva vinterförvara en Porsche i Stockholmstrakten under vintern 2010-2011. Känner någon av er till någon verksamhet som sysslar med bilförvaring eller någon annan lösning som man kan ta till är jag evigt tacksam för hjälp. Varmgarage är givetvis att föredra och någonsånär ordnade former känns väll vettigt att önska sig. | |
|
Kolla blocket. Där finns det nästan alltid nåt. Fast har du krav på att det ska vara hyfsat centralt i sthlm och varmgarage får du vara beredd på att slanta upp ganska stora summor. |
|
|
Jag kanske har. Maila mig: mats@grimme.se för mer info Mats BMW CS #5847 |
|
| Stockholm parkering? För 1000kr/månad kan du förvara i ett kanonfint garage i Midsommarkransen, nyrenoverat. Lite längre ut i förorterna är det ännu billigare, i Hässelby och Bromma kan man komma ned till under 400kr/månad för en plats i varmgarage. Jag hyr flera platser hos dem och är väldigt nöjd, i en del garage finns bur-platser för den som vill skydda sin bil extra mycket. | |
|
Har kollat under längre tid,mer då är de väl mer ett ställe där det finns möjlighet till lättare underhåll. Är det någon av dessa som har det? Vet ni något sånt ställe är jag mycket intresserad! dock är de väl mer åt södra hållet... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.