|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken anger,finns det någon med erfarenhet på detta område,står väl i och för sig i bilens manual,men söker det bästa alternativet. M.V.H | |
Thom@s |
Brukar väl va det bästa alternativet i boken..! |
| Jag fyllde på med Castrol TWS på min första service med nuvarande bil. Ska vara bäst enligt vad jag hört. På "min" verkstad brukade de ta TWS till M-bilarna | |
| Castrol GTX häller dom i min... | |
|
Köpte min bil idag,var förbi BMW skall in o göra Inspektion 1 om ca 200 mil,får väl höra med dom vad dom häller i,man är ju lite skraj att dom skall hälla i nån slags underredsmassa till motor olja. M.V H |
|
|
hallo.. Kör med Tws racing i min!! |
|
| Eller varför inte Shell Helix Ultra som Ferrari häller på sina bilar på fabrik. | |
|
T()()L: Har du köpt en M-Coupe (tokoriginal) än eller letar du fortfarande? Angående motorolja så rekommenderar jag Castrol TWS, jag kör med den. Hälsningar /Ash |
|
| Missade visst ditt sista inlägg, då får jag väl istället säga grattis till ett utmärkt val :) | |
| Japp,...hittade min "tokorginal" bil som jag sökte efter....1850 mil,inte så dåligt va,svensksåld o allt,känner mig "toknöjd" he he....har ni några andra tipps angående denna bil...allt är välkommet...är en "Nolla" på BMW. | |
| Grattis och välkommen till Z3 M club, Tool! | |
|
liste: Ferrari häller väl i Agip i sina. T()()L: Prova med Motul 300V. Har fungerat ypperligt för mig. /James Marcus Keenan |
|
|
Välkommen till Z3 träffen nu på lördag, Melbystrand, Maxi stormaknads pakering 13:00. Vi hoppas på att många Z3 kommer! |
|
|
Vilken olja använder dom när man servar på bmw? Är det inte Castrol RSR? |
|
|
Tackar tackar för välkomnandet......skall dock fara lite norrut på min semester sundsvall/hudiksvall blir det nåt i dom krokarna så dyker jag upp... M.V.H Nicke |
|
| Player: På BMW i Karlskrona kör de med TWS i M-modeller | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.