|
|
|
|---|---|
|
Shenna Alla BMW älskare! Nu ÄNTLIGEN har jag beställt M-front & Bakdelen ifrån tillbilen.se , är det någon mera som gjort de isf är det bra passform & kvalité ? Då till frågan är det svårt & montera paketet ? några tips till en nybörjare tack! Mvh Sigge | |
|
Ingen aning Är det dessa? Front: Länk Bak: Länk |
|
| Saknas det inte några ribbor i den nedre delen av främre stötfångaren som det länkas till? | |
|
Jajjamen Banan det är dom! & Chris jag ringde till företaget och det skulle inte behövas något annat! |
|
|
Chris87 >> Jo orginal sitter det en ribba på tvären och ett "stödben" till denna mitt på också. Inget ovanligt att det inte finns med på eftermarknadsdelar.. Tror inte jag sett det på mer än 1 av 15 olika tillverkare/säljare. Här ser man T-ribban i stötfångaren. Länk |
|
| Smajly , där ser man! , men inget man behöver iaf som jag förstog | |
|
Sigge019: Så här ser den främre original M-sport stötfångaren ut Länk och detta är den från "tillbilen.se" Länk Jämför de båda bilderna så ser du att de inte är likadana i nederdelen, nedtill under nummerskylten. |
|
| Ja Chris , jag såg det på förra bilden oxå men vad är det du försöka antyda på ? | |
| Orginal sitter det även en plasthållare formad efter stötfångaren och sitter på mitten mellan listerna som man skruvar fast nummerplåten i. Denna får man heller aldrig med när man köper eftermarknadsgrejor. | |
|
Smajly: Du var visst snabbare än mig. =) Må hända att den inte behövs men det är ju ändå en stor skillnad utseendemässigt mellan de båda varianterna. Tror inte stötfångaren från "tillbilen.se" kan kompletteras med dem utan att börja skära i den. |
|
| Sigge019: Vill inte antyda något utan bara påpeka att de inte är likadana =) | |
| Okej , nee klart de inte är samma , det är ju en "kopia" lock-a-like men jag personligen tycker den är snygg ;) , kan nog lösa det dära med att får på skylten fästa den i grill-nätet ev. | |
|
Sätt bara inte likadant nät som på bilden.. ser billigt ut med silvrigt. Montera ett svart eller måla det silvriga om det medföljer.. Tror man skulle kunna montera nummerskylthållaren utan att behöva modifiera men ribban kanske blir svårare... kopian är dock snygg ändå. Men som jag sa innan, med svart nät. |
|
|
Antar att det är till sedan modellen du ska ha grejorna.. |
|
| ja de ska jag :-) | |
|
Blir nog bra det där, kör du dubbelt avgassystem också eller ? |
|
|
nej men blir att fixa :-) ska plocka ihop och inhandlade allt nu men sätter på de i februari |
|
|
Finns lite trådar på olika forum om hur man bygger ett dubbelt avgas på ett smidigt sätt.. Har du kollat dom? Har inte adressen i huvet just nu men kan ju kolla lite om jag hittar fram dom. |
|
| Nee de har jag inte :) gärna om du har någon adress skulle vara fint :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.