|
|
|
|---|---|
|
Länk Helt otroligt.......övermänskligt. | |
|
Hahahaha... sinnessjukt :-) Så vackert så vackert! /Fredrik |
|
| Oj! Det är inte fälgar, det är ju smycken. Inspirerande. Dags för ett fälgprojekt för mig snart! | |
|
Gick en lätt rysning genom mig när jag kollade på dessa bilder.. Borde vara varningstriangel på den här tråden. BBS RS måste vara den absolut snyggaste fälgen som någonsin tillverkats=) Ferrari, Lambo med fler som har snygga high-tech fälgar är väl fräckt men det finns ingen som kan mäta sig en uppsättning RS i det skicket som på bilderna. Ingen.. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Man blir smått avundsjuk.....skulle gärna ha en nypolerad 18" med rund glasskiva över som ett litet barbord i garaget. =) Mvh Patrik |
|
Det saknades en "beställ här" knapp. Habegäret växer sig starkare;-) Mvh, Per-Magnus |
|
| jag hade inte vågat köra runt med sånna fälgar, hade varit allt för rädd för att skada dem | |
|
Fredrik håller igång :) Med lite inside info kan jag meddela att han har en bil som passar på forumet, trots att 633an är såld. /Daniel |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Han har väl till och med 2 =) M535:an och 850:n Mvh Patrik |
| Vilken galning.... | |
|
haha.. ja vilken galning! :P Han har så många andra snygga fälgar så jag tycker att han kan ge lite bättre pris på dom som jag vill köpa av han! ;) /Farre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.