|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har fått detta problemet efter att jag har uppdaterat min MKIV software i bilens dator. Slängde i V31 nu, alltså 4-1/00, hade innan 4-1/70. Nu kan jag inte längre ställa ljusstyrkan i färddatorn eller i displayen, endast på mätartavlorna med hjälp av ratten vid reglagen till vänster om ratten. Har något erfarenhet av detta problemet? Får inte heller den "nya" loggan på skärmen när jag låser upp bilen, men det verkar ju vara mer eller mindre vanligt. /08976 | |
| Hej! Jag har samma problem och undrar om du kom fram till någon lösning? Hälsn. Johan | |
|
custom made splashlogga samt även org logga visas endast när mk4an gått i sleep-mode..några minuter tar de bara..visas den inte sen,då är det en kurrupt SW-version inlagd Länk |
|
| Problemet med ljusstyrkan fixade mystiskt sig själv.. Tror ändå att det är något skumt med mjukvaran jag installerade då det är en del andra saker som blev sämre, bl a att hela systemet blev segare, tar längre tid att starta GPSen osv... | |
| Mycket märkligt! Men du kör fortfarande samma version på mjukvaran? | |
| Downgrade med v28 och testa med en annan v31 | |
| Jepp. Still going strong som de säger. Har varken tid eller ork att krångla med att ominstallera :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.