|
|
|
|---|---|
|
Jag får inte nyckelminnet att fungera på min e60 530. Den har ju komfortstolar med minne, stora kliman, navi mm, men dels händer inget oavsett nyckel, och så saknar jag en del alternativ i menyn. Det enda som finns i menyn under fordonsinställningar som topmeny är centallås. Förra ägaren och hans fruga använde ju det här så det har ju fungerat. | |
| Mer research, och uppenbarligen kommer den ihåg en del saker beroende på nyckel. Tex övriga inställningar i "door locks", och AC. Däremot inte stols/rattinställningar Då är frågan - vad gör jag för fel? Jag följer manualen men menyerna kommer inte upp. | |
|
Länk Uppifrån och ner; Min skärm Manualen i samma läge (last seat position och "after door opens" saknas) Läge i manualen som inte alls finns (confirmation) |
|
|
Noterade just att det står "A (symbol sittande gubbe) A" längst ner till vänster. Kan nån kodning ha blivit knas? |
|
|
Den här har ju lite liknande symptom. Länk och i min andra frågeställning Länk finns ju inslaget "går inte lagra stolsminne" på passagerarsidan. Komfortmodul? Men den M-testades igår och levererade inte en enda felkod. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.