|
|
|
|---|---|
|
Hitta denna 545a på blocket. ser väldigt fin ut men varför så billig jämfört med alla andra på blocket sen har den tom M-paket. Nått lurt kanske? Nån som vet historiken med den eller kollat på den? Länk | |
|
Det är nog inte så lätt att sälja en V8 i dessa dagar. M-paketet är eftermonterat. Sen blir man ju lite förvirrad. Det står i anonsen att den båda är svensksåld och importerad. |
|
| AKTA DIG för den firman. Finns mycket att läsa om dom på nätet. | |
| Mätarhuset är iaf av amerikansk modell. | |
| Lädret i förarsätet ser mer slitet ut än det borde vid 12000 mil... | |
| Ja sätena ser verkligen slitna ut. Skulle hellre tro på 20-30.000 mil. Tyskarna kör långt per år, i synnerhet de som väljer stora motorer. Sen ser iof inredningen ut att vara en -05:a (från septemberprod. 2004). Ser ut som ett allmänt hopkok av eftermonterade fälgar, Mspoilers, mm. | |
| PS. Bara det att regnumret inte visas skulle släcka mitt intresse direkt. DS | |
|
jag reagerade också på det där, först står det importerad sen svenssåld. Det stämmer som du säger att förarsätet såg väldigt slitet ut. Är nog nått lurt med den dära bilen. Känner det på mig... |
|
| Som du ser har du inge m-paket inne i bilen självklart bara lite utvändigt eftermonterat. | |
|
aa det stämmer fan. Nja den dära bilen är inte intressan längre.. får helt enkelt leta vidare;) |
|
| Har kontakter uppe i stockholm & bett dom kollat detta företag & det ända jag fick som svar var - Hustlers , de är rent skit där. avråder dig skarpt! | |
|
min kompis har varit och kollat på den. den är fruktansvärt sliten! mycket små detaljer som skulle fixas inuti som utanpå. blästrad i fronten. |
|
|
Hehe var den det;) Tänk att sånt inte visas i annonser, så behöver man inte åka dit i onödan och slösa tid för bilar i sånt skick. Dom får ju aldrig 150k för den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.