|
|
|
|---|---|
|
tja har en e38 740i 99-00 stötte på en sak idag som jag tänkt på många ggr då jag har haft ett par st 740i men inte gått vidare med... som vanligt när man inhandlat en e38 så ger man sig ju iväg till bmw solna och köper saker och samtidigt så ber man om att få en utrustningslista för det är kul att veta vad man har osv men varje gång inkl denna gång så har jag "mer" utrustning än vad som står på pappret man får och det har hänt varje gång på varje bil jag kollat... denna gång så fanns TEX inte mina dubbelrutor med och inte heller gardiner i bakdörrarna och sen var det nåt mera men minns inte nu på rak arm. någon som vet ? har även varit med om att utrustningskoderna på första sidan i service boken haft mindre än vad som finns i det man kan printa ut på bmw!? åxå en nöt. någon som vet? min ska enl chassienr vara såld på nåt som heter wendels bilförsäljning ab då den var ny men det verkar inte finnas kvar i malmö?? nån som vet vad det heter nu? | |
|
Förenade Bil tog först över lokaler och personal sedan stängde FB både denna och sin gamla lokal nere i stan och öppnade en ny anläggning i de östra utkanterna av stan. ___ //Ulf |
|
|
Det där med utrustningskoderna såg jag på min fd M5:a. Den hade tonade rutor men det fanns inte med i utrustningslistan i serviceboken. När jag tittade på toningen så kunde jag inte se någon film men då det inte fanns med i utrustningslistan så tänkte jag att det måste ha varit ett riktigt proffs som gjort toningen... När jag sålde bilen hade köparen fått ett utdrag från BMW och där stod det Individual tonade rutor. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.