|
|
|
|---|---|
|
Har en 330xdA e46 och vill kolla vilka fälgar passar bilen och vilken är minsta storlek på fälgarna man kan använda sig av. I instruktions boken så finns bara till min 330xd angivet bara 17" och 18" fälgar. Men däremot vet jag att man kan använda sig av 15" och 16" på andra e46:or men då har dom mindre motorer och bromsar. Men hur är det med min? MvH Bmw 4-ever | |
| Precis som instruktionsboken säger är det minst 17" som gäller. | |
|
det var det jag misstänkte. Men är det någon som har koll på från vilka andra bmw som fälgarna passar till min e46:a? Har för mig att från 5 och 7 serien går helt bort men fungerar dessa från andra 3-serien då? MvH Bmw 4-ever |
|
|
peter78w: hmm...med över 3000 inlägg på AP är det lite förvånande ifall du missat Länk Där får man iaf en fingervisning om vilka fälgar och vilka ET som passar på respektive bil. == It takes a lot of knowledge to really mess something up == |
|
| Du kan enbart använda fälgar från dessa 3-serier: E36 och E46. | |
|
coleburn: Tack för tipset! Denna sidan har jag fullständigt glömt bort. Hade denna sidan sparat under favoriter i den gamla datorn men efter dator byte har jag inte lagt till denna. Har helt enkelt glömt bort den! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.