AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.317

Krockskadad M3..

Sida 3 av 3
Todd
M-Pire: Okey då är jag med, har sett din svarta Coupé 2 ggr, en gång på Rätt Pris och sen ute på rakan mot Hälleforsnäs... Det finns dock en M3 till i form av en grå Cab. Kör du ofta, brukar inte se till den så ofta?

//Todd
Todd
M-Pire: Okey, ingen "driver license" det förklarar varför man inte ser till den så ofta.. Men vet du vad det är för års modell på den blå caben? Undrar om det är stora motorn, har hört att det är ca 340hk i den..
snakeplisken
Tja Todd!

Den blåa M3 är en 95a och har enligt ägaren 300hk.
Todd
Tackar, det verkar vara mycket folk som känner till dessa M3s i Flen, alla verkar vara lite mytomspunna...
=)
M3-Mackan
Kortet är på långtidsutlåning :(

Todd
Rakan mot Hälleforsnäs...körde du en grå 200sx?
Grå M-cab..? Det finns en 325i cab som har full M-optik som rullar i Hälleforsnäs-Flen. Fast den är snarare blå..
Hur blir det med den röda?
Todd
Nej då gick jag.. =)

Nja, han med den blå/gråa caben har bytt den mot en grå M3cab.. Ingen röd för min del, vågar inte med tanke på att den varit rullad...
Hoppas du hittar en M3 (om du har fastnat för dom) innan sommarn är slut. Finns en hel del till salu. Ska hålla ögonen öppna efter den grå cabben, synd bara att man inte kan stressa han lite :-/
Todd
Jag är närmast slaviskt besatt av dessa skön sjungande M3or... =)
BMWCoupe:

Det du beskriver heter kryssmätning.

Todd:

Har gjot iordning en E36 Coupe som taket var intryckt på. Bytte tak, en dörr och framvagnsbalk. Kryssmätte hela bilen, och den var rak och fin. Efter lackering och ihopsättning syntes det inte att bilen varit krockad.

Så mitt råd är: Köp bilen, men kolla noga hur den stämmer i springor mellan dörrar och skärmar mm, för man vet ju inte om bilen är fusklagad.

Bayerische Motoren Werke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.