|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag hoppas mycket på G27. GT5 ska ju ha bra support för den, både med kopplingen, H-lådan och det fulla rattutslaget. Tror dock att man har rätt kul med en vanlig FF-ratt också. Jag kände dock att det var dags att ta steget upp. :) Min gamla trotjänare till PCn ville inte kännas vid att kopplas till en PS3. Ratt kände jag var "nödvändigt" efter att ha spelat GT5P med handkontroll. Gick inget vidare oftast.. Och de stunder som det gick bra så kändes det som att man saknade något. |
|
Djuro |
Äntligen fått spelet! Kom idag på posten=) förhandsbokat på cdon.se.... Tidig julklapp hihi |
|
Oj!! Grattis! :D Galet av dom att skicka ut det redan, release är ju på onsdag 24/11. |
|
Djuro |
jo tyckte jag med..... passar perfekt till den stundande helgen=) förhandsbokade i 21/9 så man har väntat. |
| Djuro: berätta gärna hur det är :D | |
Djuro |
Oj jag har inte hunnit så långt med själva körandet. Köpt en "used car" till GT-mode precis, blev en Honda Civic type-r då budgeten är begränsad till 20 000:-. Fanns ingen Bmw på "used-listan"=( nu blir det till att ta körkort =) |
Verdi |
F-n, ska man behöva köpa en PS3 nu också... |
|
bmw_jerry>> Är du väldigt nyfiken så finns en rejäl tråd här: Länk där en som har spelet rapporterar då och då hur det är (första posten uppdateras). En liten varning dock att man kanske vill utforska spelet lite själv också.. Djuro>> Vet hur det känns att vänta. :) Min bokning är från nån gång av mitten på 2009. |
|
|
Härligt att det är på G!=) Och att vissa redan fått det.. Göra något speciellt i helgen "Djuro"?? Hehe.. Undrar hur många som kommer sitta nästa helg med det? Jag kommer garanterat göra det=) Nu har jag för övrigt bokat mig en G27 också. Fattas bara att jag fixar en racingstol och bygger in i vardagsrummet så kan man sitta och vara nördig hela långa vintern sen=) |
|
| spacco>> Sweet! :) Jag köpte en sån här Länk för att fästa G27an så man kan sitta i soffan och köra. Men det är klart, playseat är ju nästa steg. :) | |
| Om jag hade vetat att förhandsbokningarna gick redan ut idag så jag naturligtvis oxså bokat sedan gammalt fasen. Får väl vänta tills på tisdag en dag eller två spelar ingen roll om man väntat sedan 2007...... | |
| kör själv forza motorsport 3 till xbox nu och det är verkligen grymmt men trots att de finns många bmw vill man ha fler :D gran turusimo har hur många som hellst känns det som och en favorit är e30 318is :D | |
|
Jaa, vi får se var det slutar=) Jag är grymt sugen på något sådant här:Länk Fast drömmen är ändå en riktig racing-pod:Länk Jag har provat en liknande konstruktion tidigare och det skulle man nog aldrig gjort=) Sanslöst realistiskt. Det ändå som saknades var G-krafter. Undrar vad besökare hemma hade tänkt om man har en sådan i vardagsrummet? Haha! |
|
Djuro |
Hihi stämmer bra "spacco".....Med ett sådant väder som nu så blev Gran Turismo 5 Collector's Edition räddningen=) har dock hittills endast haft en utmaning med en Bmw under license-biten, en 135 coupe=) |
|
Ni som har fått lev kan ni lägga ut lite klipp så vi andra kan få se hur bra spelet egentligen är? |
|
|
Någon som har en länk med den riktiga Car-list? Har kollat men är ju olika överallt. Väntar bara på att de skall bli onsdag, får bli att sluta efter lunch så man hinner hem o spela några timmar i lugn och ro;) When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Tjena! Här är den officiella billistan från GTs egen hemsida: Länk Där kan man också se vilka bilar som är Premium respektive Standard. Kryddar med ett klipp.. :) Länk Ser ut att kunna bli hur kul som helst! |
|
| känns sjukt verkligt , nästan skrämande hehe | |
Verdi |
Härlig tysk accent i klippet. :D |
|
Sitter det en gammal SAAB 4:a i den bmw:n? Låter som en symaskin. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.