|
|
|
|---|---|
|
Hej har någon erfarenhet av att montera avbländande innerbakspegel ? gjorde det på min bmw 530 e60 larm dioden funkar men den verkar inte avblända sen finns det en kabelsats man skall byta ut son jag förstått det art nr 61120140175 är det plug and play eller komplicerat har någon tips ? sen en fråga till köpte en förstärkare den lille till samma bil finns det fördraget kablar till det i bagaget eller får man dra själv? isf är det lätt eller skall jag lägga ner projektet ?tackar för alla svar | |
|
när vi köpte våran bil fick bmw eftermontera avbländande backspegel. tur vi fick ett fast pris,för det visade sig att de fick riva innertaket på grund av kabeldragning.spegeln hade kompass oxå. |
|
| Riva hela innertaket ? låter skrämande så det är inte bara köpa kabel ok plug and play : ( TACK | |
|
tja. kabeln ska ju kopplas från backspegeln till nånstans ner i elsystemet förmodar jag. eller va ska kabeln vara till?? (skämt) |
|
|
Min kabel till innerbackspegeln har två kablar ( tror att det är till larm dioden ) så om man köper den delen med art nr 61120140175 så tar man av den gammla kabeln som jag tror sitter någonstans vid inner belysnings konsolen plugar man inn den nya där och sen in i backspgeln : ) OM DET HADE VARIT SÅ LÄTT |
|
|
hittade instruktioner till E90 kanske kan va till nån hjälp lycka till Länk |
|
| Kollade lite fattar nada tack ändå | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.