|
|
|
|---|---|
| verkar som att denna modellen är utgående, tips mottages tacksamt. | |
|
om du kan hålla dig ett par månader så kan du köpa vår (komplett med ipod-kabel), men det kanske är lite väl lång väntan ;) sitter i familjens E46 som ska få ny stereoinstallation till våren. |
|
| om priset inte är hutlöst och skicket är fint så köper jag den. | |
| Lägg nåt bud på denna-Verkar ju ha legat ute på Blocket ett tag: Länk | |
|
har redan pratat med den killen och den var tingad och skulle hämtas idag. blir förhoppningsvis köp av HFR istället. visst är det med gul/orange belysning som matchar bmws nyans hyfsat? när jag ändå frågar. hur bra är handsfreefunktionen? och bluetoothdelen? går det att spela upp musik via a2dp? |
|
|
ja det är med gula displayen som matchar hyffsat. skick fint, priset komemr vi säkert överens om. det är mer en fråga om du orkar/har lust att vänta 3-4 mån. har inte använt handsfreefunktionen eller blåtanddelen alls, då vi har parrot blåtand handsfree i bilen sedan tidigare, men att dömma av andra märkens huvudenheter med HF-funktion så brukar det tyvärr fungera "sådär". det finns inga genvägar om man vill ha ett bra HF-system, Parroten fungerar klockrent för oss. mvh |
|
| okej. jo men det är inte så bråttom. mest att jag verkligen vill ha den modellen då den passar in i inredningen. den som väntar på nåt gott, så att säga. | |
|
HFR tog ju tyvärr sitt förstånd till fånga och behöll stereon... någon som har ett tips? BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Länk kan inte spekulera i priset,för jag vet inte vad dessa kostar... skulle denna vara för dyr,så kolla ebay.de med jämna mellanrum..störst chans att hitta här,skulle jag tro |
|
|
tack för tipset. jag kollade bara ebay.com det här var ju mycket bättre. sen finns den i röd också. lite svårt då bmw ligger lite mitt emellan i färgen. fanns en röd till bättre pris. Länk BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
Efter mycket om och men så blev det en lite modernare stereo till slut. Men som matchar bättre färgmässigt. En Pioneer DEH-80PRS. Länk BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.