|
|
|
|---|---|
|
Tjena gubbar! Har lyckats konvertera över min bästa vän att byta ut Lexus mot BMW och det blev en BMW F11. Han hämtade ut den igår och gav sig på att få igång musik via USB. Hur gör man? Han säger att det bara står "No Disc". Jag har själv inte hunnit titta på bilen än, men det vore kanon om jag hade nåt att gå efter i eftermiddag när jag ska åka över till han. Hur får man igång USB anslutningen och går det att sätta in en extern hårdisk? "Riktiga män kör diesel" | |
|
Tja, hade han orkat läsa instruktionsboken hade det gått snabbare... Välj CD/multimedia i huvudmenyn, välj sedan extern anslutning så att han kan komma åt sin USB. No disc betyder att han försöker starta CD-spelaren. ---- BMW CS #6212 |
|
|
De va det jag sa till träskallen men har påstår att han gjort rätt. No Disc vet jag också att det är CD spelaren han är inne på. Så är det när man ska vara "smart" och vara utbildad akademiker men kan inte ens läsa en enkel instruktion. Tackar så mycket för svaret Narvselius! "Riktiga män kör diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.