|
|
|
|---|---|
|
En riktig höjdare som man inte får missa. Lilla julafton för teknikintresserade! För mer information, se Stockholmssektionens hemsida. Länk Begränsat antal deltagare. Du kan även bli medlem på plats. Välkomna! För Styrelsen Stockholmssektionen BMW CS | |
|
Ett perfekt tillfälle att åtnjuta det bästa av 2 världar, då man är både flyg och biltokig. Jag har redan anmält mig. /Stefan |
|
|
Oj, i hemstaden till och med! Jag har ingen ursäkt att inte komma så jag lär dyka upp. :-) Flyg och motormys..... mvh/ Anders |
|
|
Har också anmält mig ! Mycket trevligt initiativ. /Janne |
|
|
Nu börjar det närma sig det maximala antalet deltagare som går. Idag provkörde jag sträckan och det är exakt 100km på¨hundra meter när emellan klubblokalen, via den planerade rutten till flygmuseet i Västerås. Det kommer vara en frågetävling där vi kommer att prova med en ny typ av priser, mycket påkostade sådana. Om man inte deltar ifrån starten i klubbhuset , Bromma kan man inte besvara en del av de frågor som ställs som har med själva färdvägen att göra. Varmt välkomna! För Styrelsen BMW CS Stockholmssektionen |
|
|
Asken, Går det att teckna medlemskap på plats med tanke på att det nu börjar bli fullt? mvh/ Anders |
|
|
Hej Anders Länk alternativt på plats, avgör själv. Gör du det via nätet så får du ett välkomstpaket hemskickat i god tid innan träffen. Välkommen! Asken |
|
|
Tack Ok, jag har nu registrerat mig (och betalt). mvh/ Anders |
|
|
Teaser: Både Dr Jörgen och Dr Per har bidragit med priser till morgondagens frågetävling. Närmare 40 personer är anmälda, väl mött! Styrelsen Stockholmssektionen BMW Club Schweden |
|
|
Ett stort tack till arrangörerna av denna mycket trevliga utflykt. Att på samma dag både hinna med att köra F01 active hybrid (med vrid på 700nm) mellan Bromma & Västerås samt göra "studs & gå" med en DC-10 på Kai-Tak flygplatsen i Hong Kong, lyfte verkligen upp denna Novembergrå Söndag till skyarna. /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.