AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.093

Vilken E60 skulle ni välja av dom här två?

Sida 2 av 2
Fu
34
Fubarswe1
535d M-sport Tou -07 LCI
..,nu blev detta en diesel diskussion - det var inte meningen, sorry...
De
232
Depeche_Mode
E30/318 Cabrio, 1992 (16000 mil)
F15/X5 xDrive40d
Ouch! Kostar partikelfiltret 16k att byta?

Hur är det med kam och Vanos? Hur uppenbart är det ljudmässigt när det börjar bli dags för dom?
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Hur är det på LCI dieslarna? Jag har partikelfilter men det finns inte i service-menyn i idriven. Jag har senaste mjukvaran, så det kanske har tagits bort?

Jag hade nog valt den nyare bilen, fast utrustning är viktigt. Knepigt!
De
232
Depeche_Mode
F15/X5 xDrive40d
Superknepigt. Det kommer ju kosta en del bara innan stereon låter vettigt på 05an. Dom pengarna får man väl aldrig tillbaka. Sen kommer inte mina nya Nokian Hakka att passa heller. Annat ET på 4wd :(
De
232
Depeche_Mode
F15/X5 xDrive40d
Det blev den med mer utrustning. Precis kommit hem.

Superseriös säljare som gick med på dealen "Jag betalar M-test om det inte är några fel, och då köper jag åxå bilen. Är det fel så får han betala testet och det är osäkert med köp". Trots besiktning var en spindelled dålig, men det var det enda dom hade att säga - i övrigt toppskick. Han fixade det på verkstad på eftermiddagen, och betalade testet och köpte bilen. (Bara där lönade sig testet!)

Det var två små små mikroskopiska lackskador på insidan av höger framdörr, men det är lätt att stämma i bäcken. Noterades åxå att höger bakskärm var omlackad pga nån som förväxlat bilen med en bensinstation :(
Fu
34
Fubarswe1
535d M-sport Tou -07 LCI
Då får jag önska dig lycka till med nya bilen, kul!!! :-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.