|
|
|
|---|---|
|
Snacka om drömbil! Tänk om Z4M hade varit sån här. Länk | |
| mums :D vill ha !!! ja om z4m hade varit sådär så hade jag sålt allt jag ägde och köpt en sådan o njutit resten av livet ehhehe | |
| Sålt familjen också kanske? haha | |
| Hefe: nja nästan hehehe... skämt o sido så hoppas jag att bmw kommer med en gatversion snart.. har länge velat ha en specialversion av någon Z:a typ z4m csl eller liknande.. känns som om bmw satsar på bmw m3 o struntar i zätorna även om zätorna är mer "sportbil" | |
|
Kan bero på att m3 har en historia bakom sig inom bilsport sen långtid tillbaka. Personligen tycker jag de inte är så speciellt sportigt med en bil som marknadsförs som en raodster, både Z3 och Z4 så har väl coupémodellen kommit på senare tid. Skulle säga att de är mer en glidarbil. Men jag skulle inte säga nej till en Z#M! |
|
|
g0ry:håller med dig och är ett stort fan av m3:an och det är nog min favorit bmw alla modeller inräknat men skulle ändå vilja ha en specialversion av z#m z4m coupe tex väger bra mycket mindre än en m3 så det är ju en bra bil att bygga på.. |
|
| Länk z4:an vann loppet i dubai :D riktigt kul | |
|
Kul film från Teknikens Värld på en förbannat grym bil. Men snälla ta bort och släng ut han som kör, sämre "kommentator" har jag aldrig stött på. Skall man prata bakom ratten så utbilda någon innan eller vad som helst... "Milda makter"... lång tystnad... Skratt... Sen bara meningslöst dravel... :) Nej Fredde på AMS eller dom där britterna, dom kan minsann underhålla samtidigt som dom rattar det mesta. |
|
|
OJOJOJ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.