|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag hittade för någon dag sedan en media interface till e46 där man kunde trycka in ett usbminne eller sd kort med musik på och spela upp i orginalstereon. likande denna men tror den va vit och såldes i sverige Länk någon som kan hjälpa mig att hitta den? /Martin | |
|
Hmm just dendär har jag aldrig sett faktiskt? Verkade va en rätt billig lösning endå =) Annars är det Dension Gateway 300 du ska ha, kostar 2500kr + montering (som du kan göra själv om du har nånstans o vara ) Har monterat några sånna här på firman o funkar riktigt bra tycker jag, då kan du köra USB minnen o Ipod med fullt stöd för låtnamn/mappar, byta låt genom stereon etc :) |
|
|
Jag köpte en sådan som jag länkade till men innan jag fick hem den så läste jag har på autopower att jag inte kan koppla något sådant till min stereo Men jag prövade koppla in den ändå men som jag befarade så gick det inte eller så va den låda jag fått trasig En lite lustig sak va att när jag kopplat in lådan som man ska och tryckte in ett usbminne med lite musik på så spelades musiken upp inne i lådan. Väldigt konstigt Men du som verkar vara kunnig inom området är det så att man måste ha "mode" knappen på radion för att kunna ha någon extern ljudkälla tex aux eller cdväxlare MVH Martin |
|
| Vilken sorts sterio är det den funkar till? | |
| Det ska passa till alla som har "mode"knapp istället för "CD" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.