AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.977

oseriös bilhandlare lista

Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
Ja vill bara på detta sätt spy ur mig lite av den ilska som jag har över att blivt helt upp fuckad av en djävligt oseriös bil handlare på Michell & Company i stockholm. har varit i kontakt med denna angående en 325 cab E36 som han har på annons Reg nr GWL 927. i som enligt annonsen för 59000 ser jätte fin ut. och skulle ha varit ett skäligt pris för en bil i bra skick, men va fan !
och efter att tagit ledigt från arbetet åkt 25 mil enkel resa för att hitta en krockad sönder repat LIK, killen hade kör upp bilen tätt mot en vägg så att man i försa ögon blicket inte skulle märka att fram fälgen var helt krokig och uppfäkt (skrot) och utan luft, bilen stog med motor på när jag anlände,, för att batteriet var tarsigt, när jag kollade oljan finns det ingen indikation på stickan,, skall vara så hävdar han då.. ( nå ja vem behöver olja i motorn) klart som fan att det skall synas på stickan !
vidare koll visar att fronten är krockad delar och galler saknas och taskigt omålad av "dagis barn",lister mm ser fördjävligt ut, cabben lider av svåra förslitnings skador, lacken har exstremt många djupa märken runt om bilen, stora rost angrepp på flera ställen dörr och fot paneler är dit klämda med vitt silikon av ännumera "autistiska barn", för det ser fördjävligt ut. så hur han kan säga att bilen är i bra skick, än mindre körbar,!! efter 5 minuter känner jag att jag nog måste avlägsna mig från denna satans idiot,, om jag inte vill åka polis bil där ifrån , så om man känner för att bli upp fuckad av en bilnasare som ljuger och undan håller info,, var så god besök gärna Michell & Company
tack för mig !

BMW Z3M-POWER FOR EVER
bl
521
blade80
E46 330xiA, 2001
Oj då, de där var ord och inga visor.

Men då är man informerad i alla fall. Tråkigt med oseriöst folk och tråkigt att du behöver lägga så mycket onödiga slantar för att kolla på ett lik också.
Den bistra verkligheten även om dessa personer inte är så jäkla många. De flesta är som tur är seriösa.
Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Hade du använt sökfunktionen på detta forum med t.ex. Michell som sökord innan du bestämde dig för att titta på bilen hade du nog sparat 50 mil............
Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
se där ja .. tyvärr missade jag denna tråd. fler som blivt up fuckade av denna kompletta idiot. fy fan vad sorg sorgligt.. Varning för denna handlare !!

har allt annat än rent mjöl i påsen !

BMW Z3M-POWER FOR EVER
Djuro
Antar att det är denna "pärlan"

Länk

ny annons idag med sänkt pris 55 000kr. Man ser klart o tydligt på bild 3 att höger fälg inte är vad den borde vara........
Roffa1
Tycker bilen ser riktigt fin ut på bilderna, förutom höger framfälg som är stukad vilket också tydligt framgår av bilden. Frågan är väl hur mkt cabbe bil man kan räkna med att få för 55.000:-

Visst har väl firman varit i blåsväder förut, men alla kan ju bättra sig;-)
Visa användare
166
bmwjonsson
Z3 Coupe 2,8 -00
318i sedan E46-99
Cabbe för 59000 , nu mera 55k
då kan man förvänta sig att finna det som utlovas. en bil i välvårdat fint skick, En bil som utan problem enligt säljaren går igenom kommande besiktning utan problem då det snart är körförbud på bilen.
inte en bil utan motorolja ståendes på 3 hjul och lack skador och saknade plast detaljer efter en front kolitions om på en folkrace bil, och en klep och klåpad limmad inredning,

finns inte någon som har fått igenom en tre och halv hjulig bil på besiktningen det kan jag låva

Nej fy fan för oseriösa handlare, häng dom på nätet så inte andra behöver göra samma misstag som mig !

BMW Z3M-POWER FOR EVER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.