|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Stort grattis på födelsedagen Peter :) Ha en underbart fin dag idag! Hipp hipp hurra! Grattiskram Maria |
|
|
Ett stort GRATTIS till Dig Peter. Med tanke på den myndiga ålder Du uppnår, kanske inlägget borde legat under "Oldtimer" ;=)) Ha en Underbar Dag. MVH Stefan |
|
|
Stort grattis!! _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Stort grattis, lillen!! /Marin |
|
|
Grattis!! Hoppas du får en trevlig dag! |
|
|
Grattis Asken! Mvh/ Niclas |
|
|
Grattis!!!! "en gentleman reser aldrig med mindre än tolv cylindrar framför sig.." Mvh Jocke W |
|
|
Grattis Asken :) // Mvh Andreas |
|
|
Mössan av för Asken - Grattis på bemärkelsedagen! Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Grattis Peter! Hipp, hipp, hurra. Mvh Stephan |
|
|
Grattis Asken! BMW M-POWER |
|
| Grattis Asken! | |
|
Bäst man grattar innan det hinner bli den 24:e och man missat bemärkelsedagen helt :) Grattis Herr Ask! Been there done that ;) Mvh Janne. |
|
| GrASKis till ASK-mannen! Kan bara instämma i hyllningskören, en verklig hedersknyffel. Sitter antagligen och zippar på en grosshandlargrogg i denna stund! | |
| Stort grattis Asken! | |
|
Jag bockar, bugar och tackar så himlans mycket för all denna högtidlighet! De facto så sitter jag och slutfilar på något som Ni (alla?) kan komma att få ånjuta under nästa månad. Mer information postas under veckan som kommer under "träffar". Mvh Asken Som nu fyllt semi-gubbe. Gubbe blir man vid 60 och sistagångsväljare vid 80. |
|
|
Lite sent, men: Grattis! *När nyfikenheten överträffar förståndet* |
|
| Grattis i efterskott och välkommen i "Gubbgänget"! | |
|
Hej, var bortrest igår, men jag måste ta tillfället i akt och önska Asken ett välförtjänt STORT GRATTIS ! Mvh Thomas |
|
| Inte en dag för tidigt men... Ett Stort Grattis Asken!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.