|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Vill gärna uppmärksamma att en av de trognaste och mest välmeriterade BMW ägarna på detta forum, som tillfört massor av vettiga inlägg och repotage här på Autopower de sista 10 åren, Asken fyller 40. En man med ett stort hjärta som klappar lika mycket för BMW som till sina medmänniskor. En polare som nog vi alla uppskattar här på forumet och som vän. GRATTIS PETER OCH HA EN STRÅLANDE LÖRDAG. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
| Grattis Asken!! | |
| Grattis Asken (om än 73 min för tidigt) | |
|
Det var som... Stort GRATTIS Asken! Hoppas Du får en fin dag. /Fredrik |
|
|
Grattis Asken! mvh/ Anders |
|
|
Instämmer i kören och säger välkommen till 40...Grattis! Hade själv min första kontakt med Asken 2002 då jag var på väg att flytta hem till Sverige efter några år i USA. Jag letade efter en 528i Touring och Asken gav då värdefulla tips på vilka bilar och handlare man skulle undvika då jag frågade på Autopower om olika objekt. Han lyckades sedan övertyga mig om att 540 var ett betydligt trevligare alternativ samt att han gav mig tips på en kalasfin 540 som inte fanns på annons men han trodde att ägaren inte var helt ovillig att sälja den, vilket visade sig vara helt korrekt... Länk 8 år senare får man fortfarande tips på intressanta objekt från Asken, senast i går faktiskt... ___ //Ulf |
|
|
Rätt länk till 540'n Länk ___ //Ulf |
|
| STORT GRATTIS ASKEN. | |
|
Grattis!!! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Grattis Asken! | |
|
Grattis mannen! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Grattis!!! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
Поздравляем с 40-летним дней |
|
|
Grattis Asken, hipp hipp hurra |
|
|
Och jag som trodde du fyllde 30? Grattis Peter!! |
|
|
Stort grattis Asken:D //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Grattis! Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
Njuren |
"Asken följer inte utvecklingen - han leder den" Stort Grattis pojken! |
| Grattis Asken!! :) | |
| Grattis asken. | |
|
Grattis Asken! FD M3 E30Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.