|
|
|
|---|---|
|
Hej vill kunna använda min Ipod Touch i bmwen dock vill jag kuna använda bilens knappar för att styra alla funktioner är ju fler än vanlig Ipod Har läst och letat på forumet om vilket interface jag ska använda men blir osäker om det funkar på Ipod touch Tackksam för svar och tips Mvh mikael | |
|
ingen som har kopplat in en Ipod Touch i en e39? hittar inget lämpligt interface mvh mikael |
|
|
Det bror på va du har navi eller cd spelare om du har navi klik vidare på den hemsidan för mer info här är den som du söker klik vidare på Gateway 300 du har gammal kontakter Länk |
|
| har tittat men blir inte klok på det ingen som kopplat in ? | |
|
va menar du med det |
|
|
blir inte klok på vilket interface man ska välja icelink ? eller gateway |
|
|
jag har köpt sj icelink ska hämta den imorgon kan komma med mer info om det |
|
| ok det låter bra det berätta gärna hur den funkar =) | |
|
Hej! Har precis köpt en DICE Silverline pro + en DSP modul då jag har det i bilen. Funkar klockrent med min Iphone 4. Styr med ratt knapparna. Låtarna kommer upp i displayen. Mvh Thomas |
|
| ok var köpte du detta ? någon hemsida ? | |
|
Ebay USA Kostade 228 USD med frakt till sverige. Handlade en onsdag kväll och på måndagen fanns prylarna hos mig. Snabbt enkelt och billigt. Har du inte DSP så slipper du köpa DSP adaptern och sparar ca 50 USD Handlade av en firma som heter Performance mp3 Här är en länk (om den funkar) Länk Mvh Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.