|
|
|
|---|---|
|
Hej Har ett irriterande knarrande ljud som kommer från förardörren när jag kör. Jag har behandlat listerna med bmws medel Det gäller bilen i min sign. Jag har spelat in ljudet och laddat upp det här Länk Kanske någon annan har haft samma problem. Mvh Kaptenen | |
| Ingen ? | |
| Länken till din fil fungerar inte:/ | |
|
Klantigt. Här kan man lyssna direkt Länk det där höga ljudet i slutet är när jag råkar komma ut på vita linjen bara :) det har inte med knarrandet att göra. |
|
| Nu funkade det fint! Tyvärr vet jag inte vad det är som låter.. Ändras ljudet om du drar/trycker i dörren när du kör? | |
|
Nej, jag tycker inte det ändras. Tycker det låter som att det kommer från knappastsen för att trycka ner rutorna, eller längre ner väldigt svårt att lokalisera samtidigt som man kör. stör mig väldigt mycket detta :( |
|
| Har du provat att rycka i dörrsidan när du står stilla (med dörren öppen)? Dom brukar låta ungefär så som ditt ljudklipp (när det felar mellan plast och plåt). Har haft så på tidigare bilar, då har det låtit när man öppnar och stänger. Dock tyst när man kört.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.