|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena! Manray: M3 GTR är väl den bilen Ekblom körde med i ALMS förra året. Den har en väldigt lätt V8 istället för en 6:a. Det är gatversionen av Ekbloms bil. Rätta mig om jag har fel.. "If everything seems under control you're just not going fast enough!" Mr ///M Power |
|
| Till skillnad mot CSL:en så säljs GTR för att homologisera bilen enligt ACO's reglemente. (Lemans) | |
dunstan |
gurr: Å andra sidan är vingen hemsk! GTR är väl svinigt dyr. Hört rykten att den kostar mer än racing versionen. |
| dunstan.. jo jag vet, jag är allergisk mot vingar. | |
dunstan |
De tester M3 CSL i nästa Auto Motor. I senaste numret av BMWcar testades den också |
|
samma färg som min :) *Best Man Wins* |
|
|
Hejs! Det står i senaste TV att den beräknas komma till Swe i April. 5 bilar varav tre redan är sålda! Pris runt 800 000kr... Jaha...nån "skyldig" här på forumet!? :) Jag tänker INTE köpa vingar för pengarna |
|
|
Länk //Manuel |
|
|
MH_GTR: vad jag har sett så blir det inte dom fälgarna som satt på den bilden... men den var jäkligt hårig. |
|
|
Den är ju hur fet som helst..:) Hittade två filmer: Länk Länk och fler bilder Länk Länk |
|
|
Ja det stämmer, den är ju hur snygg och grym som helst! Ca 30 sekunder snabbare runt ringen än en vanlig M3:a! /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.