|
|
|
|---|---|
|
Har en Bmw M5 2001 med 16*9 navi Ljudet försvinner när man kört i ca 5-10sek och skiten hänger sig. Detta problem har ganska nydligen uppstått efter ca 7dagars utlands vistelse Ljudet förvinner inte alls om man bara har tänningen på Ljudet har kommit tillbaka i några få fall även med motorn på. Det är bla när jag dragit på automatiska vindrutetorkarna och när någon öppnat en dörr någongång. Jag hoppas någon kan hjälpa mig med detta väldigt irriterande problem! Hade liknande fel på min E38 med stora navin men fick aldrig någon lösning på problemet. och ALDRIG mera en BMW med stora navin (iaf inte av de äldre modellerna) då de verkar ha fått grejerna levererade av samma företag som gör leksakerna till happy meal... Tacksam för svar! | |
|
Har varit med om att ljudet försvann på min e39:a Men då var det den radiodelen som fanns under skuffen, tror den heter Bm24. Det räckte med att banka till den så fungerade eller öppna och stänga till bagage luckan så fungerade den igen. Ibland när man hade lastat i skuffen så börjades den jävlas direkt. Men det var irriterande. Hade en bekant so tog en titt på denna deleln och löde om några delar i den och så vips fungerade den igen. Kanske samma fel? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Hmmm, låter som en trasig radiomodul som spärrar ibusslingan och därmed gör att navin beter sig konstigt. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.