|
|
|
|---|---|
|
KATASTROF!! Nu har det otänkbara hänt. Pga egen klantighet i brådskan så har jag skrapat två av mina original 17" alufälgar. Går det att fixa till dem?. Det är skrapmärken på 3-4 ställen på båda fälgarna och jag kan bara inte åka runt med dem så. Finns det något att göra? Bor i Sundbyberg så Sthlmområdet går bra. *suckar djupt och hoppas verkligen på hjälp* T T | |
|
Intera i Hägersten (Västberga) fixar alla fälgproblem inklusive lackering i originalkulör. Du får nog räkna med en väntetid på 3 månader och ett pris på 1500 per fälg. Mvh, Steaman |
|
|
Kolla in de svar jag fick på samma fråga..... Länk |
|
|
De fälgarna har INTE varit på Intera! Du kan vara lugn för att de blir lika fina och hållbara som nya! Mvh, Steaman |
|
|
www.falgfixarna.se rekomenderar jag Intera har man hört en del sämre refernser om... Dyra, stroppiga, långsmma osv... döm sälv |
|
| Finns det inte några som pysslar med fälgrenovering i Uppsala, eller i närheten av Uppsala? Är Stockholm/Västberga närmast? Kollade på fälgfixarnas hemsida nyss, och dom verkar helt ok annars, bra priser också. | |
|
KG Racing i Sundsvall (Skönsberg) fixar fälgarna om du bor mitt i Sverige. Har inte testat själv, men de skall vara otroligt duktiga. |
|
|
Tack för hjälpen, kontaktat Intera nu... Ha en fin ... T |
|
Apo |
har sett stora skyltar om att fälgar lagas borta vid västberga industri område... på elektra vägen om jag inte minns helt fel.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.