AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
801

Går alufälgar att laga? *hjäääälp*

KATASTROF!!
Nu har det otänkbara hänt. Pga egen klantighet i brådskan så har jag skrapat två av mina original 17" alufälgar. Går det att fixa till dem?. Det är skrapmärken på 3-4 ställen på båda fälgarna och jag kan bara inte åka runt med dem så. Finns det något att göra? Bor i Sundbyberg så Sthlmområdet går bra.

*suckar djupt och hoppas verkligen på hjälp*

T

T
st
3.454
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Intera i Hägersten (Västberga) fixar alla fälgproblem inklusive lackering i originalkulör. Du får nog räkna med en väntetid på 3 månader och ett pris på 1500 per fälg.

Mvh, Steaman

Th
59
Thall
328Ci 00:a
Kolla in de svar jag fick på samma fråga.....
Länk
st
3.454
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
De fälgarna har INTE varit på Intera! Du kan vara lugn för att de blir lika fina och hållbara som nya!

Mvh, Steaman

www.falgfixarna.se rekomenderar jag
Intera har man hört en del sämre refernser om... Dyra, stroppiga, långsmma osv... döm sälv
Finns det inte några som pysslar med fälgrenovering i Uppsala, eller i närheten av Uppsala? Är Stockholm/Västberga närmast? Kollade på fälgfixarnas hemsida nyss, och dom verkar helt ok annars, bra priser också.
KG Racing i Sundsvall (Skönsberg) fixar fälgarna om du bor mitt i Sverige. Har inte testat själv, men de skall vara otroligt duktiga.

Tack för hjälpen, kontaktat Intera nu...

Ha en fin ...

T
Apo
har sett stora skyltar om att fälgar lagas borta vid västberga industri område... på elektra vägen om jag inte minns helt fel..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.