|
|
|
|---|---|
|
Såg nyss på nyheterna att det skall komma snöblandat regn med snabbt sjunkande temperatur i Sthlm imorgon eftermiddag- exakt samma förutsättningar som Oktober 2006 då det vart totalt kaos i trafiken.. Jag som ej hunnit sätta på mina vinterdäck och förmodligen inte många andra heller.. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas | |
| Bara att gå ut och byta däck då ;) | |
|
Nämen så trevligt! Tänk alla stressade bilister på väg till eller från jobbet som får stå i köer för att nån trodde att han/hon hade bättre däck än vad dem verkligen var! Tänk alla dessa bilister som får panik för att det snöar o kör sakta medan andra stressar. Tänk vilken otrevlig kaos kan det bli! Precis som varje första vinter dag varje år! O då ska alla panik byta till vinterhjul o så vips - sol dag därpå o inte ett spår av vinter. BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
haha.. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Har redan vinter däck på, och bytte på tjejens bil i kväll då hon pendlar mellan Uppsala och Sthlm. | |
|
inte måste man på med vinterdäcken än! vänta till november! ;) BMW ownz |
|
|
Tycker inte det blev så farligt alls faktiskt... Verkar som vädertjommarna sett nån gammal satellitbild eller nåt för det kom ju inte en enda snöflinga. Kan man reklamera väderprognosen på nåt sätt? Passade dock på att ställa av bilen igår och väntar till nästa vecka med att slänga på vinterdäcken på brukshinken. Niklas Fransosen |
|
|
Fel som vanligt.. Inte ett jota snö här ju! Jag tror f*n jag byter till v-däck på söndag. //amullo |
|
| Perfekt att det inte kom snö :) Kommer att köra Köpenhamn - Sthlm ikväll på sommardäck. | |
|
Det beror på var man befinner sig. Tydligen var det lite kaos i Lysekils trakter o norr om Stenungssund var det is på vägen. Länk BMW - Beroende Med Wilja |
|
| Fina nyputsade spår i högerfilen ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.