|
|
|
|---|---|
|
hej, nu är det dags att köpa sommarfälgar till min bil, och det är ju mycket att tänka på när man köper nya fälgar, så jag tänkte se om nån har lust att hjälpa en borttappad stackare genom att förklara vad det viktigaste är att tänka på när man köper nya fälgar? det finns ju massa med ET mått och vad som är giltigt för bilen mm.... tänkte dra till och fråga direkt, är sugen på e46ans m3 fälgar, finns det nån som på rak arm kan säga att fälgarna passar min bmw e34 525 -92? :) m3 har 225/45 18 fram 255/40 18 bak mvh pontus! | |
|
Du har ganska låga ET mått 20-22 enligt RealOEM.com Vad jag vet så kommer nog inte ena fälgparet passa så bra. Vad har du hittat för ET mått på M3 fälgen? För den finns i många olika inpressnings storlekar att hitta på eftermarknaden. "Riktiga män kör diesel" |
|
|
har inte hittat något ET-mått eftersom jag kollar en annons, tyvärr har killen ingen koll på ET-måttet så tänkte därför att det kanske fanns någon som visste vad det var för standardmått på m3fälgar. men har snackat med honom och han skulle se om han kunde kolla det, vi får vänta och se vad han kommer fram till.... mvh |
|
|
ET måttet står alltis på fälgens insida någonstans runt hålen, be han kolla det "Riktiga män kör diesel" |
|
|
ET måttet står alltid på fälgens insida någonstans runt hålen eller på insidan av ekrarna, be han kolla det "Riktiga män kör diesel" |
|
|
mina 16 tums plåt e46 fälgar passade bak på min e34 iaf, ska prova fram med när jag är i garaget! 16 ventiler är 8 för lite. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.