|
|
|
|---|---|
|
Frågar panelen vad rimligt pris på denna 330 är. Bilrpiser.se som jag brukar luta mig mot verkar värdera lågt. vad säger panelen om denna Länk /S | |
| Lite dyr. 5½ år gammal. Närmare 215', men tveksamt om säljaren går så lågt. | |
|
Saknar m-chassie trots att säljaren påstår att den har dynamic och comfort paket. Läste här att en del har haft problem med motorerna, nån oljekanal som saknas och motor rassel som resultat och topp byte. Är det nånt att oroa sig för? Fler som har ideer om priset. |
|
|
Motorproblemet rör tidiga 325'or och inte 330. Det ska nog inte vara några problem med bilen då E90 är väldigt befriad från barnsjukdomar. |
|
|
ok - trådar in en annan 330 och kollar vad panelen tycker om denna. Länk prisläget? 95' prisskillnad |
|
|
Det är ett högt pris för en E46 men det är en sen årsmodell, bra utrustad, låga mil, M-sport, svensksåld. Såna bilar kostar pengar. ------- //Lövet |
|
|
Den första skulle jag värdera till minst 220' pok Den andra (e46) 140' pok Mvh Marin |
|
|
aha - så e46:an ska ner lite till. Är mest sugen på den. M-paket hyfsat låga mil samt en hel hög pengar mindre äm e90:an. ingen som tittat på e46:an eller e90:an? |
|
|
Om E46:an är som den verkar och borde vara så tror jag inte att du behöver vara speciellt ledsen om du betalar utsatt pris. Finns ju i princip ingen mer liknande bil till salu just nu. Men lite borde det väl gå att pruta på den. Nackdelen är väl att det är en väldigt tidig -05 om man hänger upp sig på sånt. |
|
|
Tittade på bilen. Lite sliten tyckte jag. fläck på sätet, slitet armbågsskydd. Vinterdäck på slitna, rostiga och otvättade! plåtfälgar. Ägaren är ingen bilälskare. Dessutom gnisslade och rasslade motorn som var kall när jag startade den. Ingen annan 330/530 som jag provat har låtit så. Inget köp alltså. Tyvärr ingen provtur då det var punka på den! |
|
| Är endast 330 alternativ, eller funkar det även med 325? | |
| kan funka - tips? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.