|
|
|
|---|---|
|
Hej!! som rubriken lyder vart kan man köpa en lmm som är 6 polig och inte kostar 3000-6000kr...eller begad från skroten bilen det gäller 325 e36 -91 ej vanos | |
|
Kolla powerbörsen eller sätt ut en annons under köpes. www.laga.se kan du kolla annars. |
|
|
Jo det kan man göra men vill inte köpa begagnat inte såna prylar iaf...har oftast gått lika långt eller defekt som min. Vad händer om man sätter dit en med 4 polig kontakt?? |
|
|
Först kan du tänka dej att köpa beg sen inte!? Hel del jobb att få en 4polig kontakt att passa en 6polig!!??! sen ska det ju funka med hahhaha ;) . KlåpKlåp. Köp rätta grejer för fasen:) |
|
| Här kanske det finns Länk | |
|
A73X: om du läser det första inlägget så står det att jag inte vill köpa begat.. och sedan var det en undran inget påstående att det skulle gå tackar för att du tog dig tid att läsa dom rader jag knopa i hop Backardä jag har kikat där men jag tyckte det var dyrt ;) men men det verkar inte bättre än att köpa där dom är ju billigast än då... Tack iaf |
|
| Det är väl ändå betydligt billigare är de 3000-6000 du refererar till i ditt första inlägg. | |
| jo.. men inte som schmiedmann där fanns det för 1 468,75 pix , (4 polig bara) för det tycker jag är rätt kurs på grejerna | |
| Länk luftmassemätare på Schmiedmann... Länk | |
| har kollat på Schmiedmann dom har bara 4polig (även ringt dit) jag behöver 6polig det enda som finns till min bil är bosch original för ca 4600kr så man får väll bita i det sura äpplet och pynta och se glad ut..... om ingen har en som dom vet att den funkar och är i bra skick | |
|
haha, rocco, det finns knappt ett rätt i den meningen eller kan man kalla de mening? Det enda "inte" som är med är: inte kostar. Att du inte vill köpa beg. framgår väldigt kasst!!!! Skriv så att alla förstår istället, använd punkt och frågetecken för ex. |
|
|
Sök på ebay. Är du säker att det är fel på lmm? |
|
|
nja inte 100%,vi fick felkod på den iaf. och det är ingen som riktigt kan säga vad det kan vara för fel annars. man blir lite gråhårig på sådana fel. saker jag bytt: motortempgivare,begad kamaxelgivare, begade tändspolar 3st, soppapump,soppafilter,diverse slangar, insugsbälg och sedan dom vanliga servicarna med olja, filter och stift.... |
|
|
Går den bättre om du kopplar bort lmm? Felande lambdasond kan också spöka. |
|
| jo det gör den, men jag tycker även att den gå bättre nu när det börjar bli kallt ute | |
|
jag har samma fel på min. fast jag har en 92a. bytte min men fick samma felkod. misstänker att de kan va så att den tjuvluftar, att insugspackningen är dålig. om du inte har hittat någon lmm, kolla på skruvat.se dom hade hyffsade priser, men till vilken kvalite de vet jag tyvärr inte. fanns en som passade till min för 1995:- lycka till. Får man inte köra BMW kan man lika bra cykla |
|
|
tyvärr Helena325. så hade vi inte samma prob! fick köpa en begagnad lmm iaf , efter det blev det som en ny bil. nu missar den lite på tomgång nån gång var 5min eller så. |
|
|
va skönt att de löste sej iaf. jag forskar fortfarande i mina problem... Får man inte köra BMW kan man lika bra cykla |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.