AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.669

Lyse i askkopp

au
252
audinisse
BMW 330dx -16
jag undrar om dom glömt lampan i askkoppen på min bil? det lyser runt cigg,tändaren men ej genom det lilla prismat på bak vägg askkopp? ligger den kvar i bayern? någon annan här som sett detta. 118d -10 med rökarpaket, belysningspaket, lifestyle edision m.m.
Samma här lyser bara runt cigg,tändaren.
Det har väl aldrig funnits på 1-serien?
au
252
audinisse
BMW 330dx -16
Vad konstigt att det finns uttag för lysdiod och genomskinligt prisma i askkoppen som man ser när man lyfter ur den? har lyst i alla andra bilar jag ägt. skumt
au
252
audinisse
BMW 330dx -16
Hej alla nu har jag kört ca: 300 mil och är super nöjd med bilen. Körde falköping- stockholm t o r 80mil 100-130Km/h den drog ca:0,46-0,50 lit/mil BILLIGT !!! Och lyset i askkoppen fick jag förklarat att det ersatts av lysdioderna i taket. Automatiskt hel/halvljus är rena drömmen. Ni som skall köpa ny bil välj till det. men radio pro. och Hi-Fi högtalare är inget vidare bra ljud. Välj till H/K systemet.
audinisse: Kul att du är nöjd med bilen. Har beställt en 118d 3-d och har ett par dagar kvar att göra ändringar. Är det något som du glömt välja till som du saknar? Något du valt att lägga till som du är extra nöjd med? (förutom helljusass. och H/K, har valt båda)

Har du några bilder på bilen? =)
au
252
audinisse
BMW 330dx -16
Hej WGN
Jag tycker att ni valt en mycket komplett bil. Det jag hadde valt till är automatlåda som är superbekvämt, Har det tyvärr inte själv då jag har en son som skall ta körkort. Ska försöka fixa fram lite bilder på pärlan. Grattis till ert val av bil. Ni kommer bli helnöjda. Tur att dom är bränslesnåla då det blir en hel del nöjesturer om kvällarna.

Min askkopp är belyst och jag har även dioderna i taket fram och bak. Förvaringsfacket i instrumentbrädan är också belyst. Tror dom ändrade detta vid 2010 produktion...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.