AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.040

Hjälp med att titta på en bil i jönköping.

som rubriken lyder sp behöver jag hjlp med att tilla på en bil det är en 535da i jönköping jag skickar med anonnsen.. Länk
Förhoppningsvil så kanske ni kan se vad det är för sterio i den och vad det mer är för utrustning..

Tack på förhand Alexander..
Haha.. såg nu att jag hade stavat som en kratta.. hade lite kort om tid när jag skrev men hoppas att ni ändå förstår vad jag menar .. =)
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Jag tvivlar på att du kommer få någon hjälp med din formulering..
Vad det är för "sterio" och utrustning kan du ju få genom att ringa ett samtal till dom.
Bilen är ju ganska snålt utrustad. Har varken sport- eller komfortstolar samt att den saknar eluppvärmda framstolar. Utöver det så är den privat importerad och kostar 7173kr per år i skatt.
Se till att kolla upp servicehistoriken noggrant innan ett eventuellt köp.
tack för den informationen. det jag menade med sterio var om det är något bättre än snik varianten oki var det inte nått bättre stolar så får det nog vare av vad har förstått på forumet så ska man ha komfort stolar. hurser man skillnad på dom olika stolarna ?? är det aldrig värme i dom stolarna som visas på bilden ?? vad behöver man veta för att kunna få ut en utrustningslista reg nr eller behöver man mer??

ska försöka att formulera mig tydligre i fortsättningen

Mvh Alexander
Visa användare
1.932
pbengtss
Volvo V60 D4 AWD -13
"Stolvärme fram" står det ju i annonsen.
Ta med regnummer till BMW så får du en utrustningslista om du har tur, i värsta fall kan den kosta typ 200:- men de brukar göra det gratis. Tar du med en påse fikabröd borde det bli gratis.

Du får väl provsitta för att känna om stolarna passar dig. Om stolarna känns bra och bara du kör bilen behövs inte komfortstolar med minne, eller hur?

___

Min bil: Länk
pbengtss: Jo det står "Stolvärme fram" men tittar du efter på bild 4 ser du klart och tydligt att det inte finnas några knappar för stolsvärme.
Visa användare
1.932
pbengtss
Volvo V60 D4 AWD -13
Det var som luriken! Varför skriver man att det finns utrustning som inte finns?! Kanske inte så seriöst...

___

Min bil: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.