|
|
|
|---|---|
|
Hej, Behöver några tips om var man kan köpa M frontspoiler till E39 (utöver BMW Sverige), ny eller begagnad/import. Tack för alla tips! H. G. Freiwat | |
| Checka annonsforumet brukar finnas en "spoilerbiznis" som säljer importerade från skrotar i Tyskland. | |
|
Vad kostar en M5 frontspoiler om man köper den från BMW Sverige då? Lackad och monterad alltså... roadZter |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
prislappen på en M5 stötfångare/spoiler brukar väl ligga runt 5000 spänn har jag sett men då är den nog icke lackad.Nått pris jag sett på Börsen vid flera tillfällen Är själv lite sugen, skull gärna vill komplettra 01-looken med 01.ans stötfångare med runda dimljus, om nån får för sig att byta front tex.mot M5 stuk. MVH Hasso |
|
hasso: Jo, det skulle sitta utmärkt på din 528 - inte minst pga framlyktorna. Fin bil förresten! Får man fråga vad framlykte-kalaset kostade för din bil? Är lite sugen på att montera likvärdig utrustning på min, det skulle nog sitta fint... Du har inte xenon va? Min 540iA touring ser du i galleriet på: Länk roadZter |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du kan köpa det från tex mkt.se länk finns på förstasidan. finns en stylingfirma i Götet som säljer Hella/inpro Facelifte (samma som BMW säljer som orginal fast dyrare) sök på forumet så hittar du massor med inlägg. Utan Xenon idag kostar det 6000 tusen och runt 11-12 med xenon. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.