|
|
|
|---|---|
| När e65 kom hade jag svårt för designen. Men tycker den bara blir snyggare ju mer tiden går. Däremot insidan har jag svårt med. Tycker att e38 har mysigare insida med högre kvalitetskänsla. Vad tycker ni? | |
|
e65 har absolut kommit ikapp sig själv=) fast jag har alltid tyckt den är rätt fin. Ang E38 håller jag med dig. Inrednings-designen i e38, e39 och e46 är det snyggaste/mysigaste bmw gjort. |
|
| Snygg e46 du har. Väldigt snygg färg. | |
| e65 börjar bli riktigt riktigt snygg nu även om jag alltid gillat den.. inredningen är riktigt snygg speciellt i vissa kulörer dock är vissa knappar ltie plastiga i tidiga årsmodeller | |
| Jag har alltid tyckt att den är väldigt ful, fortfarande lika ful som när den kom. | |
|
E65'an är vacker, speciellt med lite stöddigare fälgar (dock ej krom och bling). E38'an börjar kännas riktigt gammal, även om det är en stilren bil. Men den saknar skärpan som E65 har i sitt formspråk. |
|
|
E 38 är mysigast! ( kanske för att jag har en, men tycker faktiskt det ändå) Tyvärr så är de flesta nyare bilar lite plastigare... (inredning) Beemoholist javisst! |
|
| visst är de vackra ska göra mig av med skönheten snart .Länk | |
|
Tackar "smilla" =) Nu för tiden ser den ut så här:Länk Har inte uppdaterat min sida här med nya bilder än.. |
|
| Den har ingen tråkig design iallafall, det är nästan värre med tråkig design än ful. | |
|
Min e38 var snyggare tills jag såg min E66 komma på transport från Tyskland hem till mig. Att sätta sig i bilen första gången var en total förvirring bland reglage. Men samma uppfattning hade jag om E38. Man lär sig. Och jag kan inte längre tänka mig att byta ner mig till E38 |
|
| Tycker att E65 har läcker interiör, det har jag tyckt från början. Och jag måste hålla med att även jag har börjat komma ikapp designen, fast den är fortfarande ett otänkbart inköp pga avsaknaden av midjelister. | |
| balmgren: slår du ofta i dörrarna eller?? ingen ny bmw har väl sidolister förutom möjligtvis x-serien | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.