|
|
|
|---|---|
|
Nu sätter förmodligen någon söndagskaffet i vrångstrupen...är lite sugen på att göra en (på utsidan) kopia på Kim Richards svarta JPS 635:a från 1985. Bilen min är svart och splitfälgar 8,5 + 10" har hittats. Jag har kontakter som lätt kan återskapa dekalerna i guld som fanns på bilen som bla tävlade i australienska touring-mästerskapet. Jag förstör ju faktiskt ingenting på bilen, dekalerna kan lätt tas bort? En del kommer givetvis att påtala hur fel det är, men det tror jag faktiskt jag skiter i :-) Är det ett helgerån, Opinions please! Förr var jag schizofren, men nu mår vi bra... | |
|
Alltså, det är sådana som du som motiverar att man häller i sig grosshandlargroggar i mängd:P Skämt åsido. Du kanske uppskattar en annorlunda utsida på din bil. Jag anser att BMW klassiska coupeer alltid är vackra och tidlösa samt förespråkar varmt pedantskötta insidor på bilarna men vi är alla olika. Vissa foilerar sin svarta mercedes mattvit, andra lackar sin 850 knallorange. Andra uppskattar de tidlösa formerna bilarna hade då de lämnade fabriken, allt är individuellt:) mvh Asken |
|
|
Ha ha, antar att den här tråden blir svart eller vitt, go-for it eller "har du tänt på?" Jag håller med dig, en klassisk skönhet som egentligen ska förbli original. Men min tanke är att absolut inte göra något som förstör originalskicket, den ska kunna bli helt original igen. Min har bara gått 15.680 mil, och kommer att skötas med varm hand, men jag tycker om att gå mot strömmen, kommer väl antagligen att bli utskälld efter noter på nån träff... tack för input ;-) Förr var jag schizofren, men nu mår vi bra... |
|
|
OBS! Nyttjande av röken av diverse förädlade agrikulturella produkter såsom förbränns genom eld bör undvikas eller så blir det art car av det hela:) Stripa upp bilen, sen får du bjuda mig på grosshandlargroggar en masse varje gång jag ser bilen på träffar:) Allvarligt. Om du skaffar dig ett par BBS Kryseker split 16" och spenderar X antal timmar och putsar upp de till spegelblankt skick kommer du kunna dels se din egen nuna i fälgarna, samt som bonus, titta upp under kjolarna på alla vackra damer i kortkort som kommer för att beskåda din bil:) Som sagt så gäller det att lägga putsen på rätt ställe:) Mvh Asken |
|
| Så länge du inte forstör lacken med det, och det går att återställa. Så är det ju bara att köra. Det är inte konstigare än alla dom som stripat sin M3:a med Motorsportfärger alá DTM. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Bara att köra! Att hylla gammal BMW racing är defenitivt inget att såga! Du har fullt stöd från mig i vilketfall. ;) Mvh Patrik |
|
Ska bli skitkul att se din kärra på Mantorp 2011 för du kommer ju såklart för att visa upp din helrätta bil. som patrik säger,du hyllar E24 genom att visa den i sin racingklass. Vi synes på Mantorp som sagt. Mvh: Jonas B. |
|
| Jag tycker du gör helt rätt. Du återskapar en del av BMWs historia som verkar betyda något för just dig. Ser fram emot att få se resultatet! Lycka till. | |
|
100% moralisk support från mig. Det är bara kul att det görs lite annorlunda saker med en E24, och när det finns en historia bakom är det ännu roligare. Go for it, jag ser fram emot att se den på Mantorp!!! Mvh, Per-Magnus |
|
|
Coolt kör på ! |
|
|
...så, då var tärningen kastad. Tack för all support, då kör vi..! |
|
|
Självklart ska du göra det! Kommer bli hur jäkla elakt som helst! till alla nejsägare säger jag baa....gääääsp! GÖRT! Mvh Fredde FREDDAN |
|
|
Våga vara individual! Varför vänta? Hur länge kommer du att leva? |
|
|
Kör bara! |
|
|
Nu blev jag lite intresserad vilken bil ni pratar om:) så jag googlade lite... Länk Tycker den är riktigt smakfullt stripad... |
|
|
visst är den läcker??! Förr var jag schizofren, men nu mår vi bra... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.