|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag kommer under året flytta till usa för att arbeta där 1-2 år. Jag planerar då att köpa en bil som jag sedan kan ta med till Sverige som flyttgods. Först tänkte jag en Porsche Cayenne, för att riktigt leva den amerikanska drömmen med en stor SUV. Efter lite letande fastnade jag dock för en 335I CAB. En 2008 får jag idag för $35 000 vilket är klart under vad en liknande bil kostar i Sverige. Jag har letat på forumet utan att hitta någon tråd som beskriver de skillnader som finns mellan USA och EU/Sverige på just denna modell. Vet någon var jag kan hitta en sammanställning av skillnaderna samt vad jag behöver modifiera på bilen när jag tar hem den till Sverige? Andra tankar kring val av bil att importera, samt vilken utrustning jag skall prioritera är också tacksamt. MVH Fredrik | |
|
SUV är så...... tja, 2005. Bodde och arbetade själv i USA för några år sen - köpte en sprillans ny 3 serie cab, tog hem den som flyttgods, hade den hemma 1 år sålde den sen och fick tillbaks varenda krona jag satt i bilen :-) ACC, Xenon, sportstolar, skinn, navi, etc, etc. Mata på bara! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.