|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar lite om jag är för dyr med min bil.. annonsen finns här Länk Har bytt en del saker på bilen bl nytt insug pga rädsla att det gamla skulle vara dåligt (vilket det inte såg ut att vara) men nytt e nytt! Sen har ja bytt kompressor till luftfjädringen med pga det vanliga slang haveriet. Bilen även lackad front huv skärmar fram samt kjolar kofångare bak och bagagelucka på garntin också. Men nu vill tanten ha nytt kök så tänkte skaffa en biligare bil i inköp. Men ser lite tunt ut med potentiela köpare. | |
|
Ja, nytt kök kostar modiga slantar ;) Tja, priset på din 530D touring är väl inga stora problem att lösa... Ringer ingen och du har bråttom att sälja..ja...då återstår väl ingenting annat än att dra ned på priset en smula. Men den såg fin ut och med hyfsat "rätt utrustning" också.. Mvh Janne. |
|
|
Ja men undra om man bara ska ha is i magen.. Får ju vissa bra bytesförslag,, Men dom bilarna tingar ju lite högre värde än vad jag tänkt. |
|
|
Nu har jag inte samma koll på dieslar som bensin när det gäller E61 men spontant så känns ditt pris ganska högt. Relativt låga mil för att vara en diesel men när det gäller utrustning är det ju i princip bara M-sportpaketet + helskinn förutom standard. Tror du måste ner mot 200' för att få den såld. För drygt 200' kan man t ex ha någon av dessa hemma från Tyskland: - Mindre mil och mer utustning Länk - Något mer mil men nyare och mer utrustning Länk En sv-såld betingar ju ett högre värde men priserna på ovanstående bilar är ju också oprutade. ___ //Ulf |
|
|
Personligen hade jag velat ha komfortstolar och automat-låda i en 530d. Men det finns säkert en hel del som föredrar manuell också. Annars så är vel en Carbon Svart Touring med M-Paket hyffsat eftertraktade. Anonsen har ju bara varit ute en knapp vecka, du får nog smörja dig med lite tålamod. |
|
|
Personligen värderar jag sv-sålt minst 15% högre än importerade bilar. Inte för att de importerade skulle vara sämre bil, utan för att de är svårare att sälja eller att byta in dom. Den ursprungligt länkade 530d skulle jag tror måste ner till närmare 200' för att säljas. Mvh Marin |
|
| Är den grava felstavningen med flit? Bilen har en mkt attraktiv färgkombination o motor. Tycker inte man kan jmf med priser i DE eftersom endast ett fåtal besitter kunskap o tid att hämta hem en bil. | |
|
Nej det har inte varit medvetet felstavat. Ja e riktigt kass på stavning, Hoppas att det inte e de som skrämmer bort ev köpare. Har fått massa bytes förslag tex mot A4 tdi 170 Q 10000 mil -07 men ja tyckte nog min var mer värd.. Men det hade ju inte löst problemet med köket.. Jag får väl ge mig till tåls. Folk får väl pruta. |
|
|
Jag är nyfiken på hur du har kunnat få så många delar lackade på garanti? Min front har en del stenskott så därför vill jag lacka om men jag tvivlar på att det kan gå på garanti. För du har väll inte haft rost på så många delar? /Rikard |
|
| Nej. Det var bara luckan på garantin. resten har jag betalat själv, fans ingen rost på någon annan del. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.